![](http://shrani.si/f/w/2U/2OAi9EGH/emmares.jpg)
EMMARES je trenutno ravno v začetni fazi zasebne predprodaje kriptokovancev (private pre-sale), saj so se v ekipi odločili z javno predprodajo počakati do predstavitve oprijemljivega izdelka, ali kot temu pravijo v “panogi” ICO-tov, minimum viable producta (v nadaljevanju MVP). Ker ekipa EMMARES tako močno verjame v projekt in potencial, ki ga ta ima, bodo v mesecu marcu najprej predstavili MVP, nato pričeli z javno predprodajo kovancev, v mesecu aprilu pa sledi še množična prodaja (crowdsale). Vsi točni datumi in objave bodo objavljeni na njihovi spletni strani.
Kratica EMMARES pomeni Email Marketing Rewarding System, glavni cilj projekta pa je ustvariti ekosistem, kjer bodo uporabniki z ocenjevanjem vsebine lahko izrazili svoje mnenje, v zameno dobili EMA kovance, hkrati pa pripomogli k zmanjšanju nezaželenih (spam) vsebin, ki jih vsi tako sovražimo. S spodbujanjem pošiljateljev, da sestavljajo kvalitetne in dobre vsebine, EMMARES prinaša dodano vrednost tako za pošiljatelje, kot prejemnike. Prejemniki z ocenjevanjem prejetih mailov dvigajo ugled pošiljateljev, v zameno, kot že rečeno dobijo EMA kovance in si z izbiro svojih interesnih področij zagotovijo, da v prihodnje prejemajo e-pošto samo najbolje ocenjenih pošiljateljev iz izbranih področij.
Cilji EMMARES-ovega sistema so zmanjšati količino nezaželene pošte (spam), dvig kvalitete poslanih vsebin ter donosnosti vloženih sredstev pošiljateljev in vključenost vseh uporabnikov e-maila v celoten proces. Istočasno želi EMMARES dvigniti zaupanje uporabnikov v e-mail in e-mail marketing.
In kaj je tukaj dobrega za vse, ki delajo v e-mail marketingu? Veliko, predvsem pa dejstvo, da bodo pošiljatelji lahko dosegli svoj točno želeni ciljni segment, s tem dobili boljši odziv na poslane vsebine in v končni fazi povečali svojo donosnost naložb (ROI). Dobre ocene in pozicioniranje v sistemu EMMARES, bodo tako velika konkurenčna prednost, ki jo bo vredno izkoristiti.
EMMARES je neodvisen od vseh ponudnikov e-mail storitev (v nadaljevanju ESP – e-mail service provider) in ne pogojuje uporabe katerega od specifičnih ponudnikov ESP – torej gre tukaj še vedno za prosto izbiro pošiljateljev. Tako za vključitev v sistem EMMARES ni potrebna registracija v kakšen drug ESP in lahko vsak uporablja tistega, ki ga trenutno uporablja. Za vse, ki morda še ne uporabljajo nobenega ESP sistema ponuja EMMARES možnost povezave s sistemom SquizMAIL, ki pošiljateljem omogoča hitro in enostavno pošiljanje pošte. Kot že rečeno pa to ni pogoj.
Za EMMARES-om stoji strokovno podkovana ekipa, ki se na področju ESP in e-mail marketing izpopolnjuje že vse od leta 2008. Člani so tako izkušeni developerji, programerji, IT strokovnjaki kot tudi marketing specialisti. Idejni vodja ter CEO je Bojan Oremuž, ki ima dolgoletne izkušnje na IT področju in je izvršni direktor (CEO) podjetja Trendnet d.o.o. Opise ter reference si lahko pogledate na spletni strani www.emmares.io, kjer najdete tudi Whitepaper projekta.
Vir: RN
Video: https://www.youtube.com/watch?v=Zd9EqxFX6M0
_________________
Ni lepote brez ljubezni in dobrote.