Pri podjetju YouTube so povsem nepričakovano uvedli novo storitev, s katero ciljajo na ljubitelje glasbe, ki ne morejo brez glasbe tudi, ko so na poti. Gre za nov poskus YouTuba oziroma Googla, da bi na svojo stran pridobil ljubitelje glasbe. To pomeni, da novost praktično predstavljala neposredno konkurenco storitvama Spotify in iTunes.
Spletna storitev za glasbo YouTube Music je poskusno sicer že zaživela letos maja v petih državah, sedaj pa je na voljo v kar 17 državah sveta, Slovenije pa žal (vsaj uradno) še ni med njimi. Uporabniki so z novo storitvijo sicer zelo zadovoljni, saj ponuja celotno glasbeno zbirko, ki je sicer na voljo tudi prek glasbenih videoposnetkov na spletnem portalu YouTube, in zbirko skladb, ki so na voljo v pretočni storitvi Play Music. Novost je na voljo tako za mobilne naprave Android kot iOS, po videzu pa močno spominja na mobilno aplikacijo YouTube.
Glavna prednost storitve YouTube Music v primerjavi s klasičnimi glasbenimi videoposnetku na YouTubu je ta, da lahko glasbo predvajamo tudi v ozadju, ko na mobilni napravi počnemo še kaj drugega. Pri tem velja še omeniti, da je novost opremljena še s pametnim iskalnikom, ki išče skladbe tudi v navezi z naključnimi besedami. Novost je na voljo tako brezplačno kot v zameno za mesečno plačilo desetih evrov, pri čemer brezplačna različica seveda ponuja tudi bolj ali manj nadležne oglase, ki pa na srečo vsaj zaenkrat še niso pretirano vsiljivi.
Vir: RN
Video: https://www.youtube.com/watch?v=mrm50KbvGnk
_________________
Ni lepote brez ljubezni in dobrote.