Na britanski televiziji so prepovedali oglas za televizijske zmenkarije, ker je namigoval, da so rdečelaske neprivlačne. To je sporočila organizacija za zaščito potrošnikov (ASA).
Časopisni oglas za televizijsko oddajo "Dating in the dark“ (Zmenkarije v temi) je ob sliki vseboval besedilo "Kako opazite rdečelasko v temi?“
Iz medijske hiše Virgin so sporočili, da je namen oddaje izzvati gledalčevo dojemanje privlačnosti in spodbujati odločitve tako glede na osebnost, kot tudi glede na videz.
Vendar se je ASA strinjala s tremi pritožbami, ki trdijo, da je oglas žaljiv in ga ne bi smeli več objavljati. "Besedilo bi lahko bilo interpretirano kot trditev, ki odseva izbiro med videzom in osebnostjo. S tem namiguje, da so ljudje z rdečimi lasmi neprivlačni,“ je v izjavi za javnost povedala ASA.
Ostali oglasi te serije vključujejo slogan: "Ko se prižgejo luči samo upam, da nisem poljubljal Shreka.“
V torek se je največje britansko trgovsko podjetje Tesco opravičilo in umaknilo božično kartico, na kateri piše: "Božiček ima rad vse otroke. Celo rdečelase.“
_________________
Ni lepote brez ljubezni in dobrote.