Zavajajoča sporočila še vedno vabijo v ponarejeno spletno banko
Nova KBM danes zaznava nove primere pošiljanja zavajajočih sporočil preko elektronske pošte, ki pozivajo k nadgrajeni prijavi v lažno spletno banko Bank@Net s PIN in enkratnim geslom, ki ga generira uporabnikov varnostni ključek. "Namen tovrstnih sporočil je prepričati prejemnika sporočila, da izbere priloženo (ponarejeno) povezavo, ki služi nelegalni pridobitvi uporabniških podatkov, ki vodijo k poskusu zlorabe in odtujitve finančnih sredstev tistega, ki takemu sporočilu nasede," sporočajo iz banke in uporabnikom, ki dobijo takšno pošto, svetujejo, naj ne odpirajo povezave oziroma se v nobenem primeru preko nje ne prijavljajo v ponarejeno spletno banko; gre namreč za poskus zlorabe oziroma goljufije. Če so se v ponarejeno spletno banko že prijavili, pa naj o tem takoj obvestijo Novo KBM na elektronski naslov spletneprevare@nkbm.si.
Pred potrjevanjem plačil v spletni banki vedno preglejte spisek plačil, ki jih potrjujete, opozarjajo, saj so med njimi lahko tudi ponarejena plačila. Več informacij je uporabnikom Bank@Neta na voljo na http://www.nkbm.si, po e-pošti: bankanet@nkbm.si, Skypu: NovaKBM.Bankanet in po telefonu 02 229 27 60.
"Nova KBM nikoli ne pošilja tovrstnih sporočil oziroma od svojih uporabnikov ne zahteva prijave v spletno banko preko povezav v elektronski pošti. Prav tako ne zahteva posredovanja identifikacijskih elementov po elektronski pošti niti jih na ta način svojim uporabnikom ne sporoča," še svarijo v Novi KBM.
VIR: Večer
_________________
Skromnost je vrlina vsakega človeka!