Na Češkem lahko plišaste igračke potujejo po evropskih prestolnicah in si ogledajo svetovne znamenitosti.
Ideja o turistični agenciji za plišaste igračke se sliši kot dobra šala, a so vlagatelji turistično dejavnost že registrirali in vanjo vložili denar.
Po uresničitev ideje sta se napotila v resničnostni šov češke televizije. V šovu ljudje, ki imajo ideje, a nimajo denarja za realiziranje projekta, lahko pritegnejo pozornost morebitnih investitorjev, a morajo žirijo prepričati, da ideja lahko prinese dobiček.
Žirija, ki jo sestavljajo podjetneži, je sicer nemilostna, a je mladcema uspelo prepričati češkega nekdanjega ministra za informatiko Berova in predstavnika skupnosti čeških turističnih agencij Tomija Okamuro, ki sta vložila denar. Ideja se jima je namreč zdela zanimiva, poslovneži pa so že izračunali, da bi lahko turistična agencija za igračke vzbudila pozornost več milijonov ljudi, ki delajo v industriji plišastih igračk.
All inclusive aranžma
"Ljudje želijo, da se njihove igračke počutijo dobro, da skupaj potujejo," je dejal Okamura. Na spletni strani ponosnih lastnikov turistične agencije so pripravili poseben aranžma za 90 evrov. Igračko odpeljejo v izbrana mesta, kjer jo fotografirajo pred turističnimi atrakcijami, jo odpeljejo na kosilo v slavne restavracije in jo nato s fotografijami varno pripeljejo domov. Za doplačilo 150 evrov si igračka lahko privošči še vsakodnevno masažo in terapijo.
_________________
Ni lepote brez ljubezni in dobrote.