Elektronske storitve že dolgo ne omogočajo zgolj plačevanja položnic prek spleta. Danes lahko preko spleta opravljate izpite, kupujete virtualne valute, podpisujete pogodbe, pregledujete porabo elektrike in celo opravite rutinski nakup živil. Vse na svojem računalniku ali mobilni napravi. Seveda pa e-storitve obsegajo še veliko več od naštetega.
Veliko opravil, ki potekajo v podjetjih, je bilo pred desetimi leti treba opravljati ročno. Še večja razlika se pokaže, če pogledamo še malo dlje v preteklost. Kot na ostalih področjih vsakdanjega življenja so tudi v poslovnem svetu procesi izboljšani in poenostavljeni ter hitrejši, predvsem na račun razvoja informacijskih tehnologij oziroma e-storitev.
V Sloveniji so veliko pozornosti požele e-blagajne, ki so bile vpeljane nedolgo nazaj. Sistem omogoča natančnejšo evidenco prodanega blaga (država posledično lahko pobere več davka) in hkrati rešuje druga področja. Lastnik podjetja lahko natančno vodi evidence, vidi, kdo od zaposlenih je prodal več oziroma koliko, vse skupaj pa tudi pospešuje prodajo, saj se je skrajšal čas plačila.
V organizacijah lahko najdemo širok nabor elektronskih storitev, ki poslovanje optimizirajo. Dokumentni
sistem je eden takih, ki omogoča hitrejši pretok informacij med zaposlenimi in lažji dostop do njih, posledično pa tudi fleksibilnejše delovno okolje. CRM sistemi so tudi že dobro poznana zadeva, ki urejajo različna področja v povezavi s strankami vaše organizacije. Poslovanje je uspešnejše, poročila so natančnejša, analiza podatkov, ki iz tega izhaja, pa je veliko uporabnejša za napovedi in pravilne poslovne odločitve v realnem času ...
Vir: RN
_________________
Ni lepote brez ljubezni in dobrote.