Najprej je potrebno navesti ključno razliko med SimCity BuildIt in igro SimCity, ki jo verjetno marsikdo pozna še iz preteklosti, ko se je igra prvič pojavila na računalnikih. Novodobna različica je za samo igranje manj zahtevna. Večji poudarek je na sami vizualni podobi in zabavi pri igranju. Electronic Arts, razvijalec igre, si želi dostopa do večjega števila uporabnikov, ki niso pripravljeni v samo igro vložiti toliko časa in energije kot je bilo to potrebno za klasični SimCity na računalnikih. Slednje pomeni, da ima igra zahtevno nalogo. Poleg pridobivanja novih igralcev si je potrebno vedno znova pridobiti naklonjenost dolgoletnih navdušencev. Ti so večinoma prvi, ki bodo igro preizkusili in hkrati predstavljajo najzahtevnejše uporabnike.
Ob prvem stiku igre se uporabniku, ki SimCity dobro pozna, pojavijo nelagodni občutki. Pri EA Sports so podlegli trenutnim trendom razvoja mobilnih iger, kjer se na začetku pojavi integrirana pomoč, ki uporabnika po korakih vodi skozi osnovne aktivnosti igranja. Nasveti za igranje se skozi igro nikoli povsem ne umaknejo. Posledično je igranje predvidljivo, saj je verjetnost, da bi kot župan naredili kakšno napako, izjemno majhna. Igra je s tem prijaznejša za novince, a rahlo razočaranje za poznavalce.
Po drugi strani je razlogov za pohvalo veliko. SimCity vizualno ponuja izjemno uporabniško izkušnjo. Grajenje mest, infrastrukture, oblikovanje javnih površin in postavljanje arhitekturno izstopajočih objektov je zabavno in preseže pričakovanja. Prilagajanje podobe mesta s pomočjo sprotnega določevanja in naknadnega spreminjanja komercialnih, industrijskih in rezidenčnih zon, je fleksibilnejše kot kadarkoli prej. Podobno velja za prebivalce. Nad hišami in stolpnicami se vedno znova pojavljajo oblački, ki razkrivajo mišljenje o mestu, županovanju in težavah s katerimi se ti spopadajo. V primeru, da kot župan hitro ukrepate in izpolnite želje prebivalcev, ste nagrajeni z dodatno podporo mesta. Interakcija s prebivalci je element igre, ki se je skozi čas nadgrajevala, in v trenutni izvedbi deluje na najvišjem nivoju.
Prav tako zanimiva novost se skriva v trgovanju z dobrinami. Ena izmed nalog mesta je proizvodnja potrebnih dobrin, kot je na primer gradbeni material. V začetku igranja si mesto težko privošči kopičenje zalog, saj so dobrine potrebne za lasten razvoj, vendar pa se sčasoma presežki lahko začnejo prodajati sosednjim mestom. Sosedje pa niso zgolj potencialni kupci, ampak tudi prodajalci potrebnih dobrin.
SimCity BuildIt je rahel odklon od klasičnih računalniških različic, vendar je to potrebno, saj se nahajamo v dobi pametnih telefonov in tablic. Temu primerno je igra prilagojena in glede na možnosti, ki jih ponuja, ni razloga zakaj ne bi uspešno nadaljevala pot tudi v današnjem času.
Vir: RN
Video: https://www.youtube.com/watch?v=77xsNUVsWug
_________________
Ni lepote brez ljubezni in dobrote.