Razburjeni italijanski duhovnik je prepričal Red Bull, da umakne reklamo, v kateri je svojo slovito poživilno pijačo postavil sredi jaslic.
Reklamna kampanja naj bi bila nespoštljiva do krščanstva. Oče Marco Damanti, iz Sicilije, je pisal izdelovalcem energijske pijače s kofeinom in jih obtožil, da je njihov TV-oglas "bogokletno dejanje".
Nemudoma je prejel ugoden odgovor, v katerem so mu obljubili, da bodo oglas umaknilli z italijanske televizije.
Sveti kralj s pločevinko
Oglas je prikazoval štiri svete kralje (namesto treh), ko obiskujejo devico Marijo in malega Jezusa v Betlehemu. Četrti modrec je prinašal pločevinko poživilne pijače.
"Podoba svete družine je bila prikazana na bogokletni način," je oče Damanti povedal za časnik Corriere della Sera. "Kakršne koli so že bile ironične namere Red Bulla, oglas se norčuje iz jaslic in krščanskih čustev."
Duhovnik je nasprotoval tudi sloganu "Red Bull ti da krila," ki ga v animiranem oglasu izrečejo angelci.
Ne prvi, ne zadnji primer
Sporna Red Bullova reklama pa nikakor ni prva, ki se je zamerila italijanski verski občutljivosti.
Sony, modna hiša Marithe et Francois Girbaud in pop pevka Madonna so med tistimi, katerih oglase so prepovedali na podlagi religije.
_________________
Ni lepote brez ljubezni in dobrote.