Časopisni oglas za televizijsko oddajo "Dating in the dark“ (Zmenkarije v temi) je ob sliki vseboval besedilo "Kako opazite rdečelasko v temi?“
![](http://www4.slikomat.com/09/1216/wj5-redh.jpg)
Iz medijske hiše Virgin so sporočili, da je namen oddaje izzvati gledalčevo dojemanje privlačnosti in spodbujati odločitve tako glede na osebnost, kot tudi glede na videz.
Vendar se je ASA strinjala s tremi pritožbami, ki trdijo, da je oglas žaljiv in ga ne bi smeli več objavljati. "Besedilo bi lahko bilo interpretirano kot trditev, ki odseva izbiro med videzom in osebnostjo. S tem namiguje, da so ljudje z rdečimi lasmi neprivlačni,“ je v izjavi za javnost povedala ASA.
Ostali oglasi te serije vključujejo slogan: "Ko se prižgejo luči samo upam, da nisem poljubljal Shreka.“
V torek se je največje britansko trgovsko podjetje Tesco opravičilo in umaknilo božično kartico, na kateri piše: "Božiček ima rad vse otroke. Celo rdečelase.“
_________________
Ni lepote brez ljubezni in dobrote.