V nedavno raziskavo analitske hiše Strategy Analytic so bili vključeni najbolj priljubljeni predvajalniki večpredstavnostnih vsebin, ki jih v večji meri obvladujejo podjetja Amazon, Apple, Google in Roku. Omenjena raziskava je zanimiva predvsem z vidika, da je podjetje Google v lanskem letu dominiralo na področju predvajalnikov večpredstavnostnih vsebin. To je veliko večino novih uporabnikov pridobil na račun nezadovoljnih uporabnikov Applove večpredstavnostne naprave TV, saj je ta predraga za tisto, kar ponuja.
Pri tem so zanimive tudi prodajne številke za priljubljene predvajalnike večpredstavnostnih vsebin. Podjetju Apple je od leta 2007 skupaj uspelo prodati 37 milijonov tovrstnih naprav. Google pa je v dveh letih in pol skupno prodal okoli 30 milijonov naprav. V lanskem letu je bilo prodanih več kot dvakrat več predvajalnikov večpredstavnostnih vsebin Google Chromecast kot pa predvajalnikov večpredstavnostnih vsebin Apple TV.
Predvajalnik večpredstavnostnih vsebin Google Chromecast si je priljubljenost med uporabniki pridobil predvsem na račun vsestranske uporabnosti. Gre namreč za miniaturno napravo, ki omogoča predvajanje večpredstavnostnih vsebin z naprav Android kar na domači televizor, in sicer z brezžično povezavo WiFi. Novost lahko uporabljamo celo v navezavi s pametnimi mobilnimi telefoni iPhone, tabličnimi računalniki iPad in spletnim brskalnikom Google Chrome, ki je nameščen na namiznih in prenosnih računalnikih z operacijskim sistemom Windows ali Mac OS X.
Vir: RN
video: https://www.youtube.com/watch?v=Ze1u78BV_mQ
_________________
Ni lepote brez ljubezni in dobrote.