POVEZUJMO SE Seznam forumov
Registriraj seIščiPogosta vprašanjaSeznam članovSkupine uporabnikovPrijava



Odgovori na to temo Stran 13 od 25
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 23, 24, 25  Naslednja
Ellen G. White: Veliki boj med Kristusom in Satanom
Avtor Sporočilo

Odgovori s citatom
Prispevek Wolff je veroval,da je Gospodov prihod blizu.Njegova razlaga 
Wolff je veroval, da je Gospodov prihod blizu. Njegova razlaga preroških časov se je razlikovala samo za nekoliko let od tistega časa, v katerem je Miller pričakoval veliko izpolnitev. Njim, ki so na podlagi Jezusovega besedila: "Za tisti dan in uro pa nihče ne ve," poskušali dokazati, da ljudje glede bližine Kristusovega prihoda ne morejo ničesar vedeti, je odgovoril: "Mar je naš Gospod rekel, da dan in ura nikoli ne bosta znana? Ali nam ni dal nekoliko znamenj,/359/ da lahko spoznamo vsaj približevanje njegovega prihoda, kakor se po smokvi, na kateri poganja listje, lahko ve, da je blizu poletje." (Mat 24,32.) Ali naj potem nikoli ne spoznamo tega časa, čeprav nas On sam opominja, naj preroka Danijela ne samo beremo, ampak tudi razumemo. A prav v Danijelu piše, da bodo te besede zapečatene vse do zadnjega časa, (kar je bil primer v njegovem času), ko bodo mnogi to preiskovali (hebrejski izraz za proučevanje in razmišljanje o času) in spoznanje (glede tega časa) se bo pomnožilo. (Dan 12,4.) Skratka pa Gospod s tem ni hotel reči, da ne bo znano približevanje časa, pač pa le da natančnega 'dneva in ure' nihče ne pozna. On pravi, da se bo dosti videlo po znamenjih časa, da bi nas spodbudil k pripravi za svoj prihod, kakor je Noe pripravil barko."(6)

O običajni razlagi in popačenosti Svetega pisma je Wolff pisal: "Večji del krščanske cerkve se je oddaljil od jasnega pomena Svetega pisma in se obrnil k svetilom budističnega nauka, ki uči, da prihodnja sreča človeškega rodu sestoji iz neprestanega gibanja sem ter tja po zraku. Ti mislijo, da ko preberejo besedo Judje, da morajo s tem razumeti pogane; ko pa preberejo Jeruzalem, to pomeni cerkev; kadar pa piše zemlja, to pomeni nebo; z izrazom Gospodov prihod je treba razumeti napredek misijonskih družb; a iti na Gospodovo goro, v hišo Jakobovega Boga, pomeni iti na neko veliko zborovanje metodistov."(7)

V 24 letih od 1821 do 1845 je Wolff potoval po svetu. V Afriki je obiskal Egipt in Etiopijo; v Aziji je prepotoval Palestino, Sirijo, Perzijo, Buharo in Indijo. Obiskal je tudi Združene države Amerike, spotoma do njih pa je oznanjeval na otoku Sv. Helena. Avgusta 1837 je prišel v New York. Potem ko je govoril v tem mestu, je oznanjal še v Philadelphiji in Baltimoru, nato pa je odšel v Washingtn. "Tukaj mi je," pravi,/360/ "na predlog bivšega predsednika Johna Quincya Adamsa enoglasno dana na razpolago kongresna dvorana za predavanje, ki sem ga imel neko soboto, a bil sem počaščen z obiskom vseh članov kongresa, škofa iz Virginije kakor tudi duhovništva in Washingtončanov. Enako čast so mi izkazali tudi člani vlade v New Jerseyu in Pennsylvaniji, a v njihovi navzočnosti sem imel predavanja o raziskavah v Aziji in o osebni vladavini Jezusa Kristusa."(8)

Dr. Wolff je potoval po neciviliziranih deželah brez zaščite katere koli evropske oblasti in tam pretrpel mnogo stisk ter bil obdan z velikim številom nevarnosti. Šibali so ga po podplatih, trpel je lakoto, prodajali so ga kakor sužnja in trikrat obsodili na smrt. Napadali so ga razbojniki in večkrat bi skoraj umrl od žeje. Nekoč so mu oropali vse, kar je imel, da je moral peš potovati več sto kilometrov čez planine, pri tem pa ga je sneg šibal po obrazu, gole noge pa so postale neobčutljive zaradi hoje po zmrznjeni zemlji.

Ko so mu svetovali, naj ne gre brez orožja....


_________________
Spoznali boste (ČISTO) RESNICO
in (ČISTA) Resnica vas bo osvobodila.
Janez 8,32 http://zakajcistaresnica.com/ in
Zakaj ČISTA RESNICA? ZA tvoje Zveličanje!
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

Odgovori s citatom
Prispevek Ko so mu svetovali, naj ne gre brez orožja med divja plemena 
Ko so mu svetovali, naj ne gre brez orožja med divja in sovražna plemena, je odgovoril, da je "oborožen z dobrim orožjem: molitvijo, gorečnostjo za Kristusa in zaupanjem v njegovo pomoč. Jaz sem," pravi dalje, "oborožen v srcu z ljubeznijo do Boga in bližnjih, v roki pa imam Sveto pismo."(9) S seboj je vedno nosil Sveto pismo v hebrejščini in angleščini. O neki svoji kasnejši poti je rekel: "V roki sem držal odprto Sveto pismo. ... Čutil sem, da je moja moč v tej knjigi, in da me bo njena moč obvarovala."(10)

Tako je zdržal v svojem delu, dokler koli sporočilo o sodbi ni bilo objavljeno v velikem delu zemeljske krogle. Med Judi, Turki, Perzijci, Hindusi in mnogimi drugimi narodi in plemeni je širil Božjo besedo v teh raznih jezikih in povsod oznanjeval prihajajoče Mesijevo kraljestvo.

Na svojih potovanjih v Buhari je našel nauk o Gospodovem prihodu sredi osamljenega in oddaljenega ljudstva./361/ Pravi tako: "Arabci v Jemenu imajo knjigo z naslovom Seera, ki vsebuje sporočilo o Kristusovem prihodu in njegovem kraljestvu v slavi, pričakujejo pa, da se bo ta veliki dogodek zgodil leta 1840."(11) "V Jemenu ... sem bil šest dni z Rehabovimi potomci. Ti ne pijejo vina, ne sadijo vinogradov, ne sejejo žita, stanujejo v šotorih in se spominjajo besed Rehabovega sina Jonadaba. (Jer 35,6-8.) Pri njih so tudi Izraelovi potomci Danovega rodu ... ki skupaj z Rehabovimi sinovi pričakujejo prihod Mesija na nebeških oblakih."(12)

Podobno vero je našel tudi neki drug misijonar na Tatarskem. Neki tatarski duhovnik je vprašal misijonarja, kdaj bo Kristus prišel drugič. Ko je misijonar odvrnil, da o tem nič ne ve, se je duhovnik zelo začudil takemu neznanju človeka, ki trdi, da je svetopisemski učitelj. Povedal pa mu je, da bo po njegovi osebni veri, ki je utemeljena na prerokovanju, Kristus prišel okoli leta 1844.

V Angliji se je že leta 1826 začelo oznanjati adventno sporočilo. Tam gibanje ni dobilo tako določene oblike kakor v Ameriki. Natančen čas prihoda ni bil tako splošno znan, vendar pa so oznanjali vzvišeno resnico o Kristusovem prihodu v moči in slavi, in sicer ne samo med odpadniki in razkolniki. Angleški pisatelj Mourant Brock trdi, da je okoli 700 pridigarjev anglikanske cerkve oznanjalo sporočilo "evangelija o kraljestvu". Sporočilo, ki je kazalo na leto 1844 kot čas Gospodovega prihoda, se je oznanjalo v Veliki Britaniji. Tiskani spisi o adventu so se širili iz Združenih držav Amerike na vse strani. V Angliji so ponatiskovali knjige in časopise. Leta 1842 pa se je rojeni Anglež Robert Winter, ki je adventno vero sprejel v Ameriki, vrnil v domovino oznanjat Gospodov prihod. Mnogi so se združili z njim v tem delu in sporočilo o sodbi se je objavljalo v raznih delih Anglije./362/

V Južni Ameriki je španski......


_________________
Spoznali boste (ČISTO) RESNICO
in (ČISTA) Resnica vas bo osvobodila.
Janez 8,32 http://zakajcistaresnica.com/ in
Zakaj ČISTA RESNICA? ZA tvoje Zveličanje!
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

Odgovori s citatom
Prispevek V Južni Ameriki je španski jezuit Lacunza sredi neznanja in 
V Južni Ameriki je španski jezuit Lacunza sredi neznanja in prevare duhovništva našel pot do Svetega pisma in tako sprejel resnico o skorajšnjem Kristusovem prihodu. Spodbujen je bil k oznanjevanju resnice, želel pa se je izogniti cerkvenim kaznim, zato je svoje poglede objavljal pod imenom Rabi Ben-Ezra in se predstavljal kot spreobrnjeni Jud. Lacunza je živel v XVIII. stoletju, vendar pa je bila njegova knjiga prevedena v angleščino šele okoli leta 1825, ko je prišla v London. Njena izdaja je storila, da se je v Angliji povečalo prebujeno zanimanje za Gospodov prihod.

Ta nauk je v Nemčiji v XVIII. stoletju oznanjal Bengel, pridigar evangeličanske cerkve in znameniti svetopisemski znanstvenik in kritik. Po šolanju "se je posvetil študiju teologije, kar mu je bilo privlačno zaradi narave njegovega pobožnega duha, ki se je poglobil z njegovo izobrazbo in disciplino v zgodnji mladosti. Kakor mnogi drugi resni mladi ljudje pred njim in po njem se je moral tudi on boriti proti dvomu in težavam verske narave. V svojih spisih omenja zelo čustveno 'mnoge puščice, ki so prebadale njegovo srce in naredile, da je bila njegova mladost zelo neznosna'." Ko je postal član zbora kardinalov v Württembergu, se je bojeval za versko svobodo. "Čeprav je cerkvi priznal vse pravice in prednosti, je zahteval, naj se dovoli iz državne cerkve izstopiti vsem, ki iz razloga vesti to želijo."(13) Dobri sadovi tega ravnanja se še danes čutijo v njegovi domovini.

Ko je nekoč pripravljal pridigo za adventno nedeljo iz Raz 21, je na njegov um naenkrat posvetila luč o drugem Kristusovem prihodu. Prerokovanja iz Razodetja so mu postala jasnejša kakor kdaj prej. Spoznanje o ogromni pomembnosti in neizmerni slavi prizora, ki so ga opisali preroki, ga je toliko vznemirilo, da je bil prisiljen za nekaj časa prekiniti proučevanje tega predmeta./363/ Toda na prižnici se mu je pokazala ista podoba v vsej moči in jasnosti. Od tedaj se je posvetil proučevanju prerokovanj, zlasti tistih iz Razodetja, in se kmalu prepričal, da kažejo na Kristusov prihod, ki ni daleč. Datum, ki ga je on ugotovil kot čas drugega prihoda, se je razlikoval samo za nekoliko let od tega, ki ga je pozneje sprejel Miller.

Bengelovi spisi so se razširili po vsem krščanskem svetu. V njegovi državi Württembergu, a nekoliko tudi v drugih delih Nemčije, so bili že precej sprejeti njegovi pogledi na prerokovanja. Gibanje se je po njegovi smrti dalje širilo in adventno sporočilo se je slišalo v Nemčiji v istem času, ko je tudi v drugih deželah pritegnilo pozornost nase. Še prej so nekateri verniki odšli v Rusijo, tam so osnovali kolonije, in vera v skorajšnji Kristusov prihod se še vedno varuje v nemških cerkvah te dežele.

V Franciji in Švici je tudi...


_________________
Spoznali boste (ČISTO) RESNICO
in (ČISTA) Resnica vas bo osvobodila.
Janez 8,32 http://zakajcistaresnica.com/ in
Zakaj ČISTA RESNICA? ZA tvoje Zveličanje!
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

Odgovori s citatom
Prispevek V Franciji in Švici je tudi zasvetila luč.V Ženevi, kjer sta 
V Franciji in Švici je tudi zasvetila luč. V Ženevi, kjer sta resnico reformacije širila Farel in Kalvin, je Gausen oznanjal sporočilo o drugem prihodu. Med študijem na vseučilišču je nanj vplival duh racionalizma, ki je v drugi polovici XVIII. in v začetku XIX. stoletja vladal v vsej Evropi. Ob nastopu pridigarske službe pa ni bil poučen o pravi veri, ampak je bil celo nagnjen k dvomu. V svoji mladosti je rad proučeval prerokovanja. Ko je bral Rollinovo Zgodovino starega veka, je postal pozoren na Dan 2. Bil je presenečen nad osupljivo natančnostjo, s kakršno so se izpolnila prerokovanja, kakor se je videlo iz zgodovinarjevega zapisa. Tam je bilo pričevanje o Božjem navdihnjenju Svetega pisma, kar mu je v raznih nevarnostih poznejših let služilo kot sidro. Ni mogel biti več zadovoljen z naukom racionalizma, zato je proučeval Sveto pismo in iskal jasnejšo luč ter tako čez nekaj časa dosegel trdno vero.

Ko je dalje proučeval prerokovanja, se je prepričal, da je Gospodov prihod blizu. Pod vtisom svečanosti in pomembnosti te vzvišene resnice/364/ si je zaželel, da bi jo podal pred ljudstvom. Toda vera, ki je bila razširjena med ljudstvom, da so Danijelova prerokovanja skrivnostna in jih ni možno razumeti, je pomenilo veliko oviro na njegovi poti. Končno se je odločil delati z otroki, po katerih je upal pritegniti tudi starše, kakor je nekoč pred njim naredil Farel, ko je prinesel evangelij v Ženevo.

Pozneje je govoril o svojem načrtu o tej dejavnosti in dejal: "Želim, da bi to razumeli, pa ne zato, ker so ti nauki majhnega pomena, ampak prav zato, ker so zelo pomembni, sem jih hotel pripraviti v taki razumljivi obliki, da bi se z njimi lahko obrnil na otroke. Hotel sem, da me slišijo odrasli, a bal sem se, da me ne bodo slišali, če se najprej obrnem nanje. Zato sem se odločil približati najmlajšim. Za poslušalce sem izbral same otroke. Če se bo njihovo število povečalo, če se bo videlo, da poslušajo, da jim je všeč, da jih priteguje, da razumejo predmet in ga lahko tudi razložijo, potem bom prepričan, da bom kmalu imel še drugi krog poslušalcev, ker bodo odrasli spoznali, da se splača usesti in proučevati resnico. Če se to zgodi, je uspeh zagotovljen."(14)

Trud je bil uspešen. Ko je govoril otrokom, so ga prihajali poslušat tudi starejši ljudje. Galerije njegove cerkve so bile polne pozornih poslušalcev. Med njimi so bili tudi učeni in ugledni, pa tudi tujci, ki so obiskali Ženevo; po njih pa je bilo sporočilo odneseno v druge kraje.

Ta uspeh je Gausena ohrabril, zato je tiskal svoje nauke z upanjem, da bo to spodbudilo k proučevanju preroških knjig v župnijah, kjer se govori francosko. Dejal je: "Objaviti nauke, ki se dajejo otrokom, pomeni povedati odraslim, ki zanemarjajo te knjige z lažnim izgovorom, da so nerazumljive: 'Kako so lahko nerazumljive, ko pa jih razumejo vaši otroci?' Zelo si želim," dodaja, "da poznanje prerokovanj po možnosti oznanim po naših župnijah. Zdi se mi, da ni proučevanja, ki bi bolj ustrezalo zahtevam našega časa. S tem se moramo pripravljati za bližajočo se stisko in čakati na Jezusa Kristusa."/365/

Čeprav je bil Gausen eden najbolj ...


_________________
Spoznali boste (ČISTO) RESNICO
in (ČISTA) Resnica vas bo osvobodila.
Janez 8,32 http://zakajcistaresnica.com/ in
Zakaj ČISTA RESNICA? ZA tvoje Zveličanje!
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

Odgovori s citatom
Prispevek Čeprav jebil Gausen eden najbolj znamenitih in priljubljenih 
Čeprav je bil Gausen eden najbolj znamenitih in najbolj priljubljenih pridigarjev v Franciji, je bil čez nekaj časa razrešen dolžnosti. Za vzrok temu pa so povedali, da je med poučevanjem mladine uporabljal Sveto pismo namesto cerkvenega katekizma, dolgočasnega in racionalističnega priročnika, ki ni vseboval nikakršne pozitivne vere. Pozneje je postal profesor v neki teološki šoli, ob nedeljah pa je dalje delal z otroki in jih poučeval o Svetem pismu. Njegova dela o prerokovanjih so zbudila veliko zanimanje. S predavateljskega pulta, s tiskom in s svojim najdražjim poklicem kot otroški učitelj je dolgo vrsto let opravljal močan vpliv in bil orodje, s katerim je bila pozornost mnogih ljudi obrnjena k proučevanju prerokovanj, ki so kazala, da je Gospodov prihod blizu.

Sporočilo o drugem prihodu se je oznanjalo tudi v Skandinaviji in prebudilo veliko zanimanje. Mnogi so bili prebujeni iz svoje brezskrbne varnosti, da so priznali svoje grehe in jih opustili ter v Kristusovem imenu zaprosili za odpuščanje. Toda duhovščina državne cerkve se je uprla gibanju in zaradi njenega vpliva so bili nekateri oznanjevalci sporočila vrženi v ječo. V mnogih krajih, kjer so bili oznanjevalci skorajšnjega Gospodovega prihoda na ta način prisiljeni k molku, se je Bog odločil sporočilo objaviti na nenavaden način, po otrocih. Državni zakoni jih niso mogli omejevati, ker so bili še mladoletni, zato so lahko neovirano govorili.

Gibanje se je širilo zlasti med nižjimi sloji. V skromnih prebivališčih delavcev so se zbirali ljudje, da bi slišali opomin. Otroci kot pridigarji so bili tudi sami po večini prebivalci barak. Nekateri med njimi niso bili starejši od šest do osem let, a medtem ko je njihovo življenje dokazovalo, da ljubijo Zveličarja in želijo biti poslušni Božjim svetim predpisom, je njihov splošni videz kazal, da gre le za navadni otroški razum njihove starosti in nič več od navadnih otroških sposobnosti. Ko pa so se postavili pred ljudi,/366/ je bilo očitno, da jih spodbuja vpliv, ki je prekašal njihove naravne sposobnosti. Njihov glas in celotno bitje se je spremenilo, zato so s svečano močjo oznanjali opomin o sodbi, pri čemer pa so natančno uporabili besede Svetega pisma: "Bojte se Boga in dajte mu slavo, kajti prišla je ura njegove sodbe." Grajali so grehe ljudstva, niso obsojali samo razvratnosti in greha, temveč tudi poželenje po posvetnem življenju in nevero ter opominjali svoje poslušalce, naj se spokorijo, da bi se izognili prihajajoči jezi.

Ljudstvo jih je drhteč poslušalo. Njihovemu srcu je govoril Božji Duh. Spodbujeni so bili, da z novo in globljo gorečnostjo proučujejo Sveto pismo. Nezmerni in nemoralni so začeli novo življenje; drugi so se odpovedali svojim nečastnim navadam; in opravljeno je bilo tako nenavadno delo, da so tudi pridigarji državne cerkve morali priznati, da je s tem gibanjem Božja roka.

Božja volja je bila, da se .....


_________________
Spoznali boste (ČISTO) RESNICO
in (ČISTA) Resnica vas bo osvobodila.
Janez 8,32 http://zakajcistaresnica.com/ in
Zakaj ČISTA RESNICA? ZA tvoje Zveličanje!
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

Odgovori s citatom
Prispevek Božja volja jebila,dase glas o Zveličarjevem prihodu razširi 
Božja volja je bila, da se glas o Zveličarjevem prihodu razširi v Skandinaviji. Ko pa so bili njegovi služabniki prisiljeni k molku, je Bog izlil svojega Duha na otroke, da bi se delo dokončalo. Nekoč se je Jezus približeval Jeruzalemu v spremstvu veselega ljudstva, ki mu je z veselimi vzkliki med mahanjem s palmovimi vejami vzklikalo kot Davidovemu Sinu, pa so zavidni farizeji zahtevali, naj ukaže ljudstvu molčati. Tedaj jim je Jezus odgovoril, da je vse to izpolnitev prerokovanj, in da bo spregovorilo kamenje, če bodo ti umolknili. Ljudstvo se je zaradi strahu pred grožnjami duhovnikov in starešin prenehalo veseliti, ko je Jezus stopal skozi Jeruzalemska vrata. Toda otroci so v tempeljskem dvorišču dalje vzklikali in peli, mahajoč s palmovimi vejami: "Hosana Davidovemu Sinu!" (Mat 21,8-15.) Ko so mu farizeji jezno dejali: "Slišiš li, kaj ti pravijo?" jim je Jezus odgovoril: "Seveda, ali niste nikoli brali: iz ust odraslih in dojencev si pripravil sebi hvalo." (Mat 21,16.) Kakor je Bog v času prvega Kristusovega prihoda delal po otrocih,/367/ tako jih je uporabil tudi za oznanitev sporočila o njegovem drugem prihodu. Uresničila se je Božja beseda, da se bo sporočilo o Zveličarjevem prihodu oznanilo ljudstvom, rodovom in jezikom.

William Miller in njegovi sodelavci so dobili nalogo oznanjati opozorilo v Ameriki. Ta dežela je postala središče velikega adventnega gibanja. Tukaj se je najbolj naravnost izpolnilo prerokovanje o prvem angelskem sporočilu. Millerjevi spisi in spisi njegovih sodelavcev so bili odneseni v oddaljene dežele. Kamor koli so prišli misijonarji, je bilo oznanjeno tudi veselo sporočilo o skorajšnji Kristusovi vrnitvi. Na vse strani se je širilo sporočilo večnega evangelija: "Bojte se Boga in dajte mu slavo, kajti prišla je ura njegove sodbe."

Pričevanje prerokovanj, ki je kazalo, kakor je bilo tedaj videti, na Kristusov prihod pomladi 1844, je naredilo globok vtis na ljudi. Kamor koli se je sporočilo razširilo iz države v državo, povsod je nastalo veliko prebujenje. Mnogi so bili prepričani o pravilnosti dokazov, ki so bili zasnovani na preroških obdobjih, zato so zapustili svoja osebna mnenja in veselo sprejeli resnico. Nekateri pridigarji so zavrgli svoje tesnosrčne poglede in čustva, odpovedali so se svojim plačam in cerkvam ter se združili pri oznanjanju Jezusovega prihoda. Bilo pa je sorazmerno malo pridigarjev, ki so sprejeli to sporočilo, zato je bilo v večini zaupano ponižnim vernikom. Poljedelci so zapuščali svoja polja, obrtniki svoje delavnice, trgovci svoje blago, uslužbenci svoje položaje, vendar pa je bilo število delavcev nezadostno v sorazmerju z delom, ki ga je bilo treba opraviti. Razmere, v katerih je bila brezbožna cerkev, in svet, ki se je pogreznil v hudo, so težile duše zvestih čuvajev, in ti so prostovoljno prenašali stiske, trpljenje in pomanjkanje, da bi lahko povabili ljudi k spokorjenju in zveličanju. Čeprav jim je Satan nasprotoval, jim je delo vendar neprestano napredovalo, a resnico o prihodu je sprejelo na tisoče ljudi./368/

Povsod se je oznanjalo resno sporočilo,...


_________________
Spoznali boste (ČISTO) RESNICO
in (ČISTA) Resnica vas bo osvobodila.
Janez 8,32 http://zakajcistaresnica.com/ in
Zakaj ČISTA RESNICA? ZA tvoje Zveličanje!
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

Odgovori s citatom
Prispevek Povsod se je oznanjalo resno sporočilo,ki je opozarjalo greš 
Povsod se je oznanjalo resno sporočilo, ki je opozarjalo grešnike, posvetne ljudi in vernike raznih cerkev, da bi se izognili prihodnji jezi. Pridigarji so kakor Kristusov predhodnik Janez Krstnik položili sekiro k drevesni korenini in zahtevali od vseh, da obrodijo spokorjenja vredne sadove. Njihova ganljiva vabila so bila očitno nasprotje prepričevanjem o miru in varnosti, ki se je slišalo s priljubljenih prižnic. Kjer koli se je oznanjalo sporočilo, je bilo ljudstvo spodbujeno. Preprosto in neposredno pričevanje Svetega pisma, ki ga je spremljala moč Svetega Duha, je bilo tako mogočno, da se mu je malokdo mogel docela upreti. Kristjani po imenu so se predramili iz svoje lažne zanesljivosti. Spoznali so svoj odpad od vere in svojo ljubezen do sveta in nevero, svojo ošabnost in sebičnost. Mnogi so iskali Gospoda s spokorjenjem in ponižostjo. Nagnjenje, ki so ga kazali do pozemskih stvari, so sedaj usmerili k nebesom. Na njih je počival Božji Duh, krotka in ponižna srca pa so se združila v vzkliku: "Bojte se Boga in dajte mu slavo, kajti prišla je ura njegove sodbe."

Grešniki so jokaje spraševali: "Kaj naj naredim, da bom rešen?" Tisti, katerih življenje ni bilo pošteno, so si prizadevali popraviti svojo krivičnost. Vsi, ki so v Kristusu našli mir, so hrepeneli po tem, da bi še druge videli kot udeležence tega blagoslova. Srca staršev so se obračala k otrokom, srca otrok pa k staršem. Ograje ošabnosti in nedostopnosti so bile odstranjene. Slišala so se iskrena priznanja, družinski člani pa so si prizadevali za zveličanje tistih, ki so jim bili najbližji in najdražji. Pogosto so se slišale resne molitve za druge. Ljudje so se povsod v velikem strahu bojevali z Bogom. Mnogi so molili vso noč za prepričanje, da so jim grehi odpuščeni, ali pa za spreobrnjenje svojih sorodnikov in sosedov.

Ljudje vseh slojev so v trumah prihajali na zborovanja adventistov. Bogati in revni, veliki in mali so hoteli iz raznih vzrokov slišati nauk o drugem prihodu. Gospod je zaviral uporniškega duha, ko so njegovi služabniki/369/ razlagali vzroke svoje vere. Pogosto je bilo orodje slabotno, toda Božji Duh je dajal resnici moč. Na teh zborovanjih se je čutila navzočnost svetih angelov in vsak dan so se mnogi pridružili vernim. Pri ponavljanju dokazov o skorajšnjem Kristusovem prihodu je velika množica mirno in brez diha poslušala svečane besede. Zdelo se je, kakor da so se nebesa in zemlja približala drug drugemu. Božjo moč so čutili mlajši in starejši in tisti srednjih let. Ljudje so se vračali domov s hvalnico na ustih in vesel glas je odmeval skozi tiho nočno temo. Nihče od navzočih na teh zborovanjih nikoli ni mogel pozabiti teh tako pomembnih prizorov.

Oznanjanje določenega časa Kristusovega prihoda je....


_________________
Spoznali boste (ČISTO) RESNICO
in (ČISTA) Resnica vas bo osvobodila.
Janez 8,32 http://zakajcistaresnica.com/ in
Zakaj ČISTA RESNICA? ZA tvoje Zveličanje!
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

Odgovori s citatom
Prispevek Oznanjanje določenega časa Kristusovega prihoda je izzvalo v 
Oznanjanje določenega časa Kristusovega prihoda je izzvalo veliki odpor mnogih izmed vseh slojev, začenši pri pridigarjih s prižnice pa do najbolj zakrknjenega grešnika. Izpolnile so se preroške besede: "To najprej vedoč, da pridejo v zadnjih dneh posmehovalci z zasmehovanjem, ki žive po svojih lastnih poželenjih in govore: Kje je obljuba njegovega prihoda? Saj odkar so zaspali očetje, je vse, kakor je bilo od začetka stvaritve." (2 Pet 3,3.4.) Mnogi, ki so trdili, da ljubijo Zveličarja, so rekli, da nimajo nikakršne pripombe k nauku o drugem prihodu, le da so proti določenemu času. Toda Božje oko, ki vse vidi, je bralo njihova srca. Ničesar niso želeli slišati o tem, da bo Kristus prišel sodit svetu po pravičnosti. Bili so nezvesti služabniki. Njihova dela ne bi mogla prenesti Božjega pogleda, ki preiskuje srce, zato so se bali srečati s svojim Gospodom. Niso bili pripravljeni pozdraviti Kristusa, kakor ga niso bili niti Judje v času prvega prihoda. Ne samo da niso hoteli poslušati jasnih dokazov Svetega pisma, ampak so se tudi posmehovali Gospodovim čakalcem. Satan in njegovi angeli so vzklikali od veselja in zasmehovali Kristusa in svete angele, ker ljudstvo, ki se ima za njegovo, ima tako malo ljubezni in si ne želi njegovega prihoda.

"Za tisti dan in uro pa nihče ne ve," se je glasil najpogosteje poudarjeni dokaz nasprotnikov adventne vere. To besedilo se glasi: "Za tisti dan in uro pa nihče ne ve,/370/ ne nebeški angeli, ne Sin, edini Oče sam." (Mat 24,36.) Gospodovi čakalci so podali razumljivo in natančno razlago tega svetopisemskega besedila, tako da se je takoj očitno pokazalo, kako ga nasprotniki pačijo. Kristus je te besede izgovoril v tistem pomembnem pogovoru s svojimi učenci na Oljski gori, ko je zadnjič odšel iz templja. Učenci so ga vprašali: "Kaj bo znamenje tvojemu prihodu in koncu sveta?" Jezus jim je naštel nekaj znamenj in rekel: "Tako tudi vi, ko vse to ugledate, vedite, da je On blizu, pri vratih." (Mat 24,3.33.) Nobena Zveličarjeva izjava ne sme biti prikazana tako, da bi ovrgla drugo. Čeprav nihče ne ve za dan in uro njegovega prihoda, se vendar od nas zahteva, da vemo, kdaj je prihod blizu. Jezus potem pravi, da bo načrtno zanemarjanje njegovih opominov o času njegovega skorajšnjega prihoda prav tako usodno, kakor je bilo neznanje predpotopnega sveta o prihodu potopa. Prilika v istem poglavju, ki kaže razliko med zvestim in nezvestim ter podaja obsodbo nad njim, ki v svojem srcu pravi: "Moj gospodar odlaša svoj prihod," (Mat 24,48.) poudarja, da bo Kristus ob svojem prihodu sodil vsem in plačal vsem, ki čujejo in oznanjajo njegov prihod, in kaj se bo zgodilo z njimi, ki ga zaničujejo. Rekel je: "Čujte torej. Blagor tistemu hlapcu, ki ga najde njegov gospodar, kadar pride, da tako dela! Ako se torej ne zbudiš, pridem kakor tat in ne boš vedel, ob kateri uri pridem nad tebe." (Mat 24,42.46; Raz 3,3.)

Pavel govori o ljudeh, za katere bo Gospodov prihod nepričakovan: "Zakaj sami veste natanko, da pride Gospodov dan tako kakor tat ponoči. Ko pravijo: Mir in varnost, tedaj jih mahoma doleti poguba ... in ušli ne bodo." Za tiste, ki so cenili Gospodov opomin, pa dodaja: "Vi pa, bratje, niste v temi, da vas ta dan zagrabi kakor tat; kajti vi vsi ste sinovi luči in sinovi dneva; nismo od noči ne od teme." (1 Tes 5,2-5.)/371/

Iz tega se jasno vidi, da Sveto pismo ..


_________________
Spoznali boste (ČISTO) RESNICO
in (ČISTA) Resnica vas bo osvobodila.
Janez 8,32 http://zakajcistaresnica.com/ in
Zakaj ČISTA RESNICA? ZA tvoje Zveličanje!
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

Odgovori s citatom
Prispevek Iz tega se vidi,da Sveto pismo nima opravičenja za človeka.. 
Iz tega se jasno vidi, da Sveto pismo nima opravičenja za človeka, ki ostaja v neznanju glede bližine Kristusovega prihoda. Toda tisti, ki samo iščejo izgovor, da bi zavrgli resnico, so zaprli ušesa tej razlagi, in drzni zasmehovalci kakor tudi navidezni Kristusovi pridigarji dalje ponavljajo: "Za tisti dan in uro pa nihče ne ve." Ko se je ljudstvo prebudilo in začelo iskati pot zveličanja, so se verski učitelji postavili med njega in resnico ter poskušali njegov strah pomiriti z lažnimi razlagami Božje besede. Nezvesti čuvaji so se pridružili delu velikega goljufa in vpili: "Mir! Mir!" ko Bog ni govoril o miru. Mnogi niso hoteli kakor farizeji v Kristusovih dneh stopiti v nebeško kraljestvo, a preprečevali so njim, ki so to hoteli. Iz njihovih rok se bo zahtevala kri teh ljudi.

Najponižnejši in najbolj pobožni verniki cerkev so bili navadno prvi, ki so sprejeli sporočilo. Tisti, ki so osebno proučevali Sveto pismo, so neizogibno morali videti, koliko je bilo običajno mnenje o prerokovanjih nasprotno Svetemu pismu. Kjer koli ljudstvo ni bilo zapeljano z vplivom duhovščine in je samo zase raziskovalo Božjo besedo, je bilo dovolj le primerjati adventni nauk s Svetim pismom, da bi se videl njegov božanski vir.

Mnoge so pregnali njihovi nezvesti bratje. Nekateri so se odločili ne priznati javno svojega upanja, da bi ohranili v cerkvi svoj položaj. Drugi pa so čutili, da jim zvestoba do Boga ne dovoljuje skrivati resnice, ki jim jo je Bog zaupal. Mnogi so bili izključeni iz cerkve samo zato, ker so izrazili svojo vero v Kristusov prihod. Njim, ki so zdržali preizkušnjo svoje vere, so bile dragocene prerokove besede: "Vaši bratje, ki vas sovražijo in vas pehajo od sebe zaradi mojega imena, govore: Naj se Gospod izkaže častit, da vidimo vašo radost! Toda osramočeni bodo." (Iz 66,5.)

Božji angeli so z največjim zanimanjem spremljali/372/ uspeh opomina. Ko so cerkve zavrgle sporočilo, so se angeli žalostno obrnili od njih. Toda bilo je še mnogo posameznikov, ki niso bili preizkušeni glede vere v adventno resnico. Mnogi, ki so jih zapeljali žena ali mož, starši ali otroci, so verjeli, da je greh poslušati takšen krivi nauk, ki ga oznanjajo adventisti. Angelom je bilo ukazano, naj skrbno pazijo na te ljudi; potrebno je bilo, da nova luč z Božjega prestola razsvetli njihovo stezo.

Vsi, ki so sprejeli sporočilo, so z neizrecnim hrepenenjem čakali na prihod svojega Zveličarja. Čas, v katerem so pričakovali, da mu bodo odšli naproti, je bil pred vrati. Tej uri so se približevali mirno in slovesno. Bili so v sladkem občestvu z Bogom - zastavilom miru, ki jim bo dan za delež v prihodnji slavi. Nihče izmed njih, ki je osebno doživel to upanje in zaupanje, ne more pozabiti tistih čudovitih ur pričakovanja. Že nekaj tednov pred pričakovanim časom je večina prekinila vsa pozemska dela. Iskreni in zvesti so skrbno preiskovali vsako misel in vsako željo svojega srca, kakor da ležijo na smrtni postelji in da bodo morali čez nekoliko ur zapreti oči za vse na tem svetu. Niso si šivali "vnebohodnih oblačil";(dd) toda vsi so čutili potrebo notranjega prepričanja, da so se pripravljeni srečati z Zveličarjem. Njihova bela oblačila so bila čistost duše, s Kristusovo spravno krvjo očiščen značaj. O, ko bi Božje ljudstvo imelo sedaj enakega duha, ki preiskuje svoja srca, enako resno in odločno vero! Ko bi ponižno hodilo pred Gospodom in pošiljalo molitve k prestolu milosti, bi imelo mnogo bolj dragoceno izkušnjo, kakor jo ima. Premalo je molitev in iskrenega prepričanja o grešnosti, a pomanjkanje žive vere mnogim preprečuje dobiti obilno milost, ki nam jo je pripravljen dati naš Odrešenik.

Bog je hotel preizkusiti svoje ljudstvo...


_________________
Spoznali boste (ČISTO) RESNICO
in (ČISTA) Resnica vas bo osvobodila.
Janez 8,32 http://zakajcistaresnica.com/ in
Zakaj ČISTA RESNICA? ZA tvoje Zveličanje!
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

Odgovori s citatom
Prispevek Bog je hotel preizkusiti svoje ljudstvo. Njegova roka je.... 
Bog je hotel preizkusiti svoje ljudstvo. Njegova roka je pokrila napako v računanju preroškega časa./373/ Adventisti niso našli napake, vendar je niso našli niti njihovi šolani nasprotniki. Ti so govorili: "Vaše računanje preroškega časa je pravilno. Neki veliki dogodek se bo skoraj zgodil; vendar to ne bo to, kar prerokuje Miller; to je spreobrnitev sveta, ne pa drugi Kristusov prihod."(ee)

Čas čakanja je minil, Kristus pa ni prišel osvobodit svojega ljudstva. Tisti, ki so z iskreno vero in prisrčno ljubeznijo pričakovali svojega Zveličarja, so doživeli grenko razočaranje. Toda Božji načrt je bil dosežen. Preizkusil je srca njih, ki so trdili, da čakajo na njegov prihod. Med njimi je bilo mnogo takih, ki jih ni spodbujala nikakršna višja spodbuda kakor strah. Njihova vera ni vplivala ne na njihovo srce ne na njihovo življenje. Ko se pričakovani dogodek ni zgodil, so ti ljudje govorili, da niso razočarani; pravzaprav nikoli niso niti verovali, da bo Kristus prišel. Bili pa so med prvimi, ki so se posmehovali bolečini iskrenih vernikov.

Jezus in vse nebeške vojske pa so z ljubeznijo in sočutjem gledali na preizkušene in razočarane vernike. Ko bi se lahko odstranil nevidni pajčolan, ki ločuje vidni svet od nevidnega, bi bilo možno videti angele, kako so se približevali tem neomahljivim ljudem in jih ščitili pred Satanovimi puščicami.


_________________
Spoznali boste (ČISTO) RESNICO
in (ČISTA) Resnica vas bo osvobodila.
Janez 8,32 http://zakajcistaresnica.com/ in
Zakaj ČISTA RESNICA? ZA tvoje Zveličanje!
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

Odgovori s citatom
Prispevek Veliki boj med Kristusom in Satanom 21. Zavrženi opomin 
Ellen G. White: Veliki boj med Kristusom in Satanom

21. Zavrženi opomin
William Miller in njegovi sodelavci so oznanjali nauk o drugem prihodu zato, da bi svoje bližnje spomnili na pripravo za sodbo. Prizadevali so si spomniti vernike na pravo cerkveno upanje in jih opozoriti na potrebo globlje krščanske izkušnje. Prav tako so si prizadevali nespreobrnjene prepričati, da je njihova dolžnost spokoriti in spreobrniti se k Bogu brez obotavljanja. "Niso poskušali nikogar spreobrniti v kakšno ločino ali versko skupino. Zato so delali med vsemi skupinami in ločinami, ne da bi se mešali v njihove organizacijske in cerkvene predpise.

Pri vsem svojem delu," je rekel Miller, "nikoli nisem želel ali nameraval ustvariti novo smer zunaj obstoječih cerkev ali pa dajati neki cerkvi prednost na račun drugih. Načrtoval sem biti koristen vsem. Domneval sem, da se bodo vsi kristjani veselili upanja v skorajšnji Kristusov prihod, a da tisti, ki niso mogli razumeti te resnice, kakor sem razumel jaz, ne bodo manj ljubili tistih, ki so ta nauk sprejeli, zato nisem niti mislil, da bodo sploh kdaj potrebni ločeni sestanki. Moj edini cilj je bil ljudi spreobračati k Bogu in oznaniti prihajajočo sodbo ter spodbuditi svoje bližnje, da pripravijo srce tako, da bodo lahko v miru pričakali Boga. Velika večina teh, ki so bili spreobrnjeni po mojem delu, so se združili z raznimi obstoječimi cerkvami."(1)/375/

Njegovo delo je bilo koristno za utrjevanje cerkev, zato se je nekaj časa nanj gledalo z naklonjenostjo. Ko pa so se pridigarji in verski voditelji obrnili proti resnici o prihodu in se odločili zadušiti vsakršno širjenje tega nauka, se mu niso uprli samo s prižnic, ampak so celo vernikom prepovedali poslušati pridige o drugem prihodu in pri bogoslužjih govoriti o tem upanju. Tako so se zvesti znašli v težavnem položaju in zmedi. Ljubili so svoje cerkve in se niso radi ločevali od njih. Ko pa so spoznali, da se pričevanje Božje besede odriva in se jim odreka pravica do raziskovanja prerokovanj, so bili prepričani, da jim zvestoba Bogu prepoveduje, da bi se podredili. Njih, ki so zavrgli pričevanje Božje besede, niso mogli imeti za Kristusovo cerkev, "ki je stolp in podstavek resnice". Zato so menili, da je upravičeno, če se ločijo od svojih dosedanjih cerkev. Poleti 1844 je iz cerkev stopilo okoli petdeset tisoč vernikov.

V tem času se je v večini cerkev v Združenih državah Amerike opazila pomembna sprememba. Že mnogo let se je opažalo postopno in vse večje prilagajanje posvetnim običajem in navadam, zaradi tega pa tudi vse večje padanje pravega duhovnega življenja. Tisto leto pa so se skoraj v vseh cerkvah pokazala znamenja naglega in opaznega padanja. Kazalo je, da nihče ne more najti vzroka za to, toda dejstvo je bilo znano in o tem se je razpravljalo v tisku in s prižnice.

Na pridigarskem srečanju ,,,


_________________
Spoznali boste (ČISTO) RESNICO
in (ČISTA) Resnica vas bo osvobodila.
Janez 8,32 http://zakajcistaresnica.com/ in
Zakaj ČISTA RESNICA? ZA tvoje Zveličanje!
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

Odgovori s citatom
Prispevek Na pridigarskem srečanju v Philadelphiji je gospod Barnes... 
Na pridigarskem srečanju v Philadelphiji je gospod Barnes, pisec zelo znane svetopisemske razlage in pridigar ene izmed najbolj vidnih cerkev svojega mesta, rekel, "da že dvajset let dela v pridigarski službi, pa se še nikoli ni zgodilo do zadnjega obreda Gospodove večerje, ko je razdelil obhajilo, da ne bi hkrati sprejel v cerkev večjega ali manjšega števila novih vernikov. Toda sedaj ni več prebujenja, ni več spreobrnjenja, med verniki ni vidne rasti v milosti, in nihče več ne prihaja, da bi se z njim pogovarjal o svojem zveličanju. S povečanjem poslovanja/376/ in z večjim razcvetom trgovine in industrije se kaže tudi vse večja rast posvetnega duha. Tako je pri vseh verskih skupnostih."(2)

Februarja istega leta je prof. Finney s koledža v Oberlinu dejal: "Ugotovili smo, da so domala vse protestantske cerkve v naši domovini ravnodušne in celo sovražno razpoložene skoraj do vseh moralnih obnov našega časa. Je nekaj izjem, vendar ne toliko, da bi to dejstvo smeli imeti za splošno. Imamo še eno dejstvo, ki dokazuje, da ni skoraj popolnoma nič tistega vpliva, ki poživlja cerkve. Duhovna ravnodušnost je prežela skoraj vse in je zelo globoka; to potrjuje verski tisk po vsej deželi. ... Verniki cerkve so se precej prepustili modi, hodijo z roko v roki z neverniki na izlete, na ples in na razne druge zabave. ... Toda ne govorimo več o teh mučnih stvareh. Dovolj je, da se dokazi kopičijo in nas težko bremenijo. To dokazuje, da so se cerkve žalostno popačile. Oddaljile so se od Gospoda, Gospod pa se je umaknil od njih."

Neki pisec je trdil v znani verski reviji Religiozni teleskop: "Nikoli doslej nismo bili priče tako splošnemu verskemu padu. Cerkev se zares mora zbuditi in preiskati razloge svoje revščine, kajti vsakdo, kdor ljubi Sion, mora spoznati to revščino. Ko pomislimo, kako redki so primeri pravega spreobrnjenja, a po drugi strani vidimo domala neprimerljivo nesramnost in zakrknjenost grešnikov, potem moramo skoraj nehote vzklikniti: 'Ali je Bog pozabil biti milostljiv ali pa so morda vrata milosti zaprta?'"

Razlog za takšno stanje vedno tiči v sami cerkvi. Duhovna tema, ki pokriva narode, cerkve in posameznike, nastaja zato, ker ljudje zanemarjajo ali zametujejo božansko luč, ne pa da Gospod samovoljno prikrajšuje pomoč Božje milosti./377/ Dober zgled o tej resnici nam ponuja zgodovina Judov v Kristusovem času. Vdali so se svetu in pozabili na Boga in njegovo besedo, njihova dojemanja pa so potemnela, zato so njihova srca postala mesena in čutna. Potemtakem ničesar niso vedeli o Mesijevem prihodu in so v svoji ošabnosti in neveri zavrgli Odrešenika. Bog niti tedaj ni judovskega naroda prikrajšal za spoznanje blagoslovov zveličanja in za sodelovanje v njih. Kdor pa je zavrgel resnico, je izgubil sleherno željo po nebeškem daru. Iz teme so naredili luč, iz luči pa temo, dokler ni luč, ki je bila v njih, postala tema; a kako velika je bila ta tema!

Satanovim načrtom ustreza, ...


_________________
Spoznali boste (ČISTO) RESNICO
in (ČISTA) Resnica vas bo osvobodila.
Janez 8,32 http://zakajcistaresnica.com/ in
Zakaj ČISTA RESNICA? ZA tvoje Zveličanje!
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

Odgovori s citatom
Prispevek Satanovim načrtom ustreza, da ljudje ohranijo zunanjo podobo 
Satanovim načrtom ustreza, da ljudje ohranijo zunanjo podobo vere, samo da nimajo duha žive pobožnosti. Judje so potem, ko so zavrgli evangelij, dalje goreče oznanjali svoje stare obrede. Strogo so varovali svojo narodnostno ograjenost, dokler niso sami morali priznati, da se Bog več ne pojavlja med njimi. Danijelovo prerokovanje je tako jasno kazalo na čas Mesijevega prihoda in tako natančno napovedalo njegovo smrt, da so judovski duhovniki odvračali ljudi od proučevanja tega prerokovanja. Končno so rabini prekleli vse, ki so poskušali izračunati čas. Izraelski narod stoji 1900 let v slepilu in nespokorjenju, ravnodušen do milostnih ponudb zveličanja in mu ni mar za blagoslove evangelija. To je svečani in strašni opomin, ki opozarja na nevarnost zavrnitve nebeške luči.

Enaki vzroki imajo vedno enake posledice. Kdor hote duši občutek svoje dolžnosti zato, ker moti njegova nagnjenja, bo končno izgubil moč za razlikovanje resnice od zmote. Razum oslabi, vest otopi, srce odreveni in človek se loči od Boga. Kjer se omalovažuje in prezira sporočilo Božje resnice, tam bo cerkev zavita v temo; tam se ohlajata vera in ljubezen,/378/ nastajata pa odtujenost in razdor. Verniki cerkve zbirajo svoje zanimanje in moči na posvetne stvari, grešniki pa zakrknejo v nespokorjenju.

Prvo angelsko sporočilo iz Raz 14, ki napoveduje uro Božje sodbe in vabi ljudi, naj molijo Boga, je bilo določeno, da bi ločilo Božje ljudstvo od škodljivega vpliva sveta in ga prebudilo, da bi spoznalo svoje pravo stanje mesenosti in odpadništva. V tem sporočilu je Bog cerkvi poslal opomin, ki bi, če bi bil sprejet, odstranil zlo, ki je ljudi ločevalo od njega. Če bi sprejeli sporočilo iz nebes, ponižali svoja srca pred Gospodom in se iskreno pripravljali, da bi lahko zdržali v njegovi navzočnosti, bi se med njimi pokazala Božji Duh in moč. Cerkev bi zopet dosegla tisto blagoslovljeno stanje edinosti, vere in ljubezni, ki je obstajala v času apostolov, ko so bili vsi "enega srca in enega duha" in so srčno govorili Božjo besedo ter je Gospod vsak dan pomnoževal število tistih, "ki so se zveličevali". (Dej 4,32.31; 2,47.)

Če bi tisti, ki so se imeli za Božje ljudstvo, sprejeli luč, ki jih je razsvetljevala iz njegove besede, bi dosegli tisto edinost, za katero je Kristus molil, a jo apostol opisuje kot "edinost Duha v vezi miru". To pa je, kakor pravi dalje, "eno je telo in en duh, kakor ste tudi bili poklicani v enem upanju svojega poklica; en Gospod, ena vera, en krst". (Ef 4,3-5.)

Takšne blažene sadove so doživeli tisti, ki so sprejeli adventno sporočilo. Prišli so iz raznih verskih skupnosti, toda izruvali so ograde, ki so jih delile, in podrli nasprotujoče si verske nauke. Opustili so nesvetopisemsko upanje v pozemsko tisočletno kraljestvo, popravili napačna mnenja o drugem prihodu, odstranili ošabnost in prilagajanje svetu. Krivičnosti so popravili, srca so združili v najčistejšem bratskem občestvu in zavladala sta ljubezen in veselje. Če je ta nauk/379/ storil to za tako malo ljudi, ko so ga sprejeli, bi enako storil za vse, ko bi ga bili sprejeli.

Cerkve pa v večini niso ...


_________________
Spoznali boste (ČISTO) RESNICO
in (ČISTA) Resnica vas bo osvobodila.
Janez 8,32 http://zakajcistaresnica.com/ in
Zakaj ČISTA RESNICA? ZA tvoje Zveličanje!
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

Odgovori s citatom
Prispevek Cerkve pav večini niso sprejele tega opomina.Njihovi pridiga 
Cerkve pa v večini niso sprejele tega opomina. Njihovi pridigarji kot čuvaji v Izraelovem domu bi bili morali prvi opaziti znamenja Jezusovega prihoda. Vendar pa resnice niso spoznali ne iz pričevanj prerokov ne iz znamenj časa. Ker so bila njihova srca napolnjena s posvetnim duhom in častiljubjem, sta se ohladili ljubezen do Boga in vera v njegovo besedo, in ko se je začel podajati adventistični nauk, je samo prebudil njihove predsodke in nevero. Dejstvo, da so to sporočilo oznanjali večinoma navadni verniki cerkve, je bilo poudarjeno za dokaz proti njemu. Nasproti jasnemu pričevanju Božje besede se je zastavljalo vprašanje kakor nekoč: "Ali mu je verjel kdo od knezov in farizejev?" Ko so videli, kako težko je ovreči dokaze, do katerih se je dokopalo s proučevanjem preroških časov, so druge odvračali od proučevanja prerokovanj in govorili, da so preroške knjige zapečatene in da jih ni mogoče razumeti. Mnogi, ki so slepo verjeli svojim duhovnim pastirjem, niso hoteli poslušati opomina; drugi pa se resnice niso upali priznati, da ne bi bili izključeni iz cerkve, čeprav so bili prepričani o njej. Sporočilo, ki ga je Bog poslal, da bi cerkev preizkusil in očistil, je jasno pokazalo, kolikšno je bilo število tistih, ki so svojo ljubezen podarili svetu namesto Kristusu. Vezi, ki so jih imele privezane za svet, so bile močnejše od tistih, ki so jih pritegovale k nebesom. Odločili so se poslušati glas posvetne modrosti in so se odvrnili od sporočila resnice, ki raziskuje srce.

Ko so zavrgli opomin prvega angela, so zavrgli tudi sredstvo, ki so ga nebesa predvidela za njihovo prerojenje. Prezrli so glasnika milosti, ki je mogel odstraniti ovire, katere so jih ločevale od Boga, ter še z večjim poželenjem iskali prijateljstvo s svetom. To je bil vzrok tistega strašnega stanja ljubezni do sveta, odpadništva in duhovne smrti, ki je vladala v cerkvah leta 1844./380/

V Raz 14 za prvim angelom prihaja drugi, ki pravi: "Padel je, padel Babilon, veliko mesto, ki je z vinom srda svoje nečistosti napojilo vse narode." (Raz 14,8.) Izraz Babilon izhaja iz besede babel in pomeni zmešnjavo. Ta izraz se v Svetem pismu uporablja za oznako raznih oblik lažnih in odpadlih ver. V Raz 17 je Babilon prikazan kakor žena - podoba, ki jo Sveto pismo uporablja za simbolično oznako cerkve. Čista žena predstavlja čisto, nečistnica pa odpadlo cerkev.

V Svetem pismu se sveti in trajni značaj razmerja med Kristusom in njegovo cerkvijo prikazuje z zakonsko zvezo. Gospod je svoj narod združil s seboj s svečano zavezo in obljubil, da bo njihov Bog, ljudstvo pa se je obvezalo, da bo pripadalo njemu in samo njemu. On pravi: "Zaročim se s teboj na vekomaj; in zaročim se s teboj v pravičnosti in v sodbi in v milosti in v usmiljenju." In ponavlja: "Kajti jaz sem vam soprog." (Oz 2,19; Jer 3, 14.) Tudi Pavel uporablja isti izraz v Novem zakonu, ko pravi: "Ker sem vas zaročil enemu možu, da vas privedem kot čisto devico Kristusu." (2 Kor 11,2.)

Nezvestoba cerkve do Kristusa,...


_________________
Spoznali boste (ČISTO) RESNICO
in (ČISTA) Resnica vas bo osvobodila.
Janez 8,32 http://zakajcistaresnica.com/ in
Zakaj ČISTA RESNICA? ZA tvoje Zveličanje!
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

Odgovori s citatom
Prispevek Nezvestoba cerkve do Kristusa, ki se je pokazala v tem,da je 
Nezvestoba cerkve do Kristusa, ki se je pokazala v tem, da je svoje zaupanje in ljubezen odvrnila od njega in dovolila, da je ljubezen do sveta zasedla njeno dušo, se primerja s prešuštvom. Izraelov greh oddaljevanja od Gospoda nam je prikazan z isto podobo. A čudovita Božja ljubezen, ki jo je on prezrl, se ganljivo podaja s temi besedami: "Prisegel sem ti in zavezo storil s teboj, govori Gospod Jahve, in postala si moja. In bila si silno lepa ter si dosegla kraljestva. In tvoje ime je zaslovelo med narodi zaradi tvoje lepote, ker je bila dovršena po mojem veličastju, s katerim sem te obdal. ... Ali ti si se zanesla na svojo lepoto in si se vdala nečistovanju zaradi svojega slovečega imena, trosila si svoje nečistosti. Res, kakor ženska nezvesto zapušča/381/ svojega prijatelja, tako ste nezvesto ravnali proti meni, o Izraelova hiša, govori Gospod. Tudi ne kakor žena prešuštnica, ki namesto svojega moža sprejema druge." (Ezek 16,8.13-15; Jer 3,20; Ezek 16,32.)

V Novem zakonu so namenjene podobne besede tistim kristjanom, ki bolj iščejo prijateljstvo s svetom kakor pa priljubljenost pri Bogu. Apostol Jakob pravi: "Prešuštnice, ali ne veste, da je prijateljstvo sveta sovraštvo do Boga? Kdor koli torej hoče biti svetu prijatelj, postane Bogu sovražnik." (Jak 4,4.)

Žena (Babilon) iz Raz 17 je prikazana "oblečena v bager in v škrlat in pozlačena z zlatom in dragim kamenjem in biseri; imela je zlat kozarec v roki, poln gnusob in nečistosti svojega nečistovanja; in na čelu ji je bilo zapisano, skrivnost: veliki Babilon, mati nečistnic in gnusob zemlje!" Prerok pravi: "In videl sem to ženo pijano krvi svetnikov in krvi Jezusovih pričevalcev." (Raz 17,4-6.) Dalje je rečeno za Babilon: "Je veliko mesto, ki ima kraljestvo nad kralji zemlje." (Raz 17,18.) Moč, ki je v mnogih stoletjih tiransko gospodarila nad krščanskimi vladarji, je bila Rim. Bager in škrlat, zlato, drago kamenje in biseri živo prikazujejo sijaj in več kakor kraljevsko razkošje, s kakršnim se je ponašal Rim. Za nobeno drugo oblast ni možno tako upravičeno reči, da je pijana krvi svetnikov, kakor za to, ki je tako surovo preganjala Kristusove sledilce. Babilon je obdolžen tudi zaradi grehov nezakonite zveze s pozemskimi kralji. Judovska cerkev je postala nečistnica, ko se je oddaljila od Gospoda in se povezala s pogani; a Rim, ki se je tudi sam pokvaril na enak način, čaka enaka obsodba.

Za Babilon je rečeno, da je mati nečistnic. Za njene hčere moramo imeti tiste cerkve, ki se držijo njenega nauka in izročil ter se ravnajo po njenem zgledu, ker se odpovedujejo/382/ resnici in Božji naklonjenosti, da bi stopile v nezakonito zvezo s svetom. Sporočilo v Raz 14, ki napoveduje pad Babilona, se mora nanašati na verske skupnosti, ki so bile nekoč čiste, pa so se pokvarile. Ker pa po tem sporočilu prihaja opomin o sodbi, pomeni, da se mora oznaniti v zadnjih dneh, in zato se ne more nanašati samo na rimsko cerkev, saj ta namreč že mnogo stoletij leži v padlem stanju. V Raz 18 pa je Božje ljudstvo poklicano, naj izide iz Babilona. Po tem svetopisemskem besedilu je še mnogo Božjih otrok v Babilonu. Toda v katerih verskih skupnostih je danes večji del Kristusovih sledilcev? Ni dvoma, da v raznih skupnostih, ki izpovedujejo protestantsko vero. V času svojega nastanka so te skupnosti imele pravilno stališče do Boga in njegove resnice, s tem pa tudi njegov blagoslov. Celo tudi nezvesti svet je moral priznati blagodejne sadove, ki jih je prinašalo sprejemanje načel evangelija, kakor je prerok rekel za Izraela: "Tvoje ime je zaslovelo med narodi zaradi tvoje lepote, ker je bila dovršena po mojem veličastju, s katerim sem te obdal, govori Gospod Jahve." (Ezek 16,14.) Toda te skupnosti so padle zaradi enakih hrepenenj, ki so povzročile prekletstvo in propad Izraelu - zaradi hrepenenja, da bi sprejele navade nevernikov in pridobile njihovo prijateljstvo. "Ali ti si se zanesla na svojo lepoto in si se vdala nečistovanju zaradi svojega slovečega imena, trosila si svoje nečistosti." (Vr. 15.)

Mnoge protestantske cerkve se ravnajo po rimskem zgledu...


_________________
Spoznali boste (ČISTO) RESNICO
in (ČISTA) Resnica vas bo osvobodila.
Janez 8,32 http://zakajcistaresnica.com/ in
Zakaj ČISTA RESNICA? ZA tvoje Zveličanje!
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Pokaži sporočila:
Odgovori na to temo Stran 13 od 25
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 23, 24, 25  Naslednja
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu