POVEZUJMO SE Seznam forumov
Registriraj seIščiPogosta vprašanjaSeznam članovSkupine uporabnikovPrijava



Odgovori na to temo Stran 25 od 25
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 23, 24, 25
Ellen G. White: Veliki boj med Kristusom in Satanom
Avtor Sporočilo

Odgovori s citatom
Prispevek MAŠČEVANJE - Za nadaljnje podrobnosti glede maščevalnega zna 
) Str. 200: MAŠČEVANJE - Za nadaljnje podrobnosti glede maščevalnega značaja francoske revolucije glej Thos. H. Gill, The Papal Drama, b. 10; Edmond de Pressense, The Church and the French Revolution, b. 3, ch. 1.

z) Str. 200: KRUTOSTI VLADAVINE NASILJA - Glej M. A. Thiers, History of the French Revolution, vol. 3, pp. 42-44, 62-74, 106 (New York, 1890, prevod F. Shoberla); F. A. Mignet, History of the French Revolution, ch. 9, par. 1 (Bohn, 1894); A. Alison, History of Europe, 1789-1815, vol. 1, ch. 14 (New York, 1872, vol. 1, pp. 293-312).

ž) Str. 203: NAKLADE SVETIH PISEM - Leta 1804 so po gospodu Williamu Cantonu Britanske in inozemne svetopisemske družbe (British and Foreign Bible Society) "vsa Sveta pisma obstoječa v svetu, v rokopisih ali tiskana, če štejemo vse izvode v vseh državah, ocenjena na ne več kakor štiri milijone izvodov. ... Število različnih jezikov, v katerih so ti štirje milijoni napisani, vštevši tudi takšne zastarele jezike, kot je Ulfilov srednjenemški in Bedov anglosaški, je postavljeno okoli številke petdeset." What Is the Bible Society? rev. ed., 1904, p. 23.

Ameriška svetopisemska družba (American Bible Society) je poročala o razpečevanju 481,149.365 Svetih pisem ali delov Svetih pisem med letoma 1816 in 1955. K temu se lahko prišteje preko 600,000.000 Svetih pisem ali delov Svetih pisem, ki jih je razširjala Britanska in inozemna svetopisemska družba. V letu 1955 je samo Ameriška svetopisemska družba razpečala veličastno število 23,819.733 Svetih pisem in delov Svetih pisem po vsem svetu.

Sveta pisma v celoti ali delno so bila do decembra 1955 natisnjena v 1092 jezikih; in nenehno se priključujejo novi jeziki.

aa) Str. 203: TUJE MISIJE - Misijonske dejavnosti v prvi krščanski cerkvi se niso nadaljevale vse do novejših dni. Pravzaprav je ta dejavnost izumrla do leta 1000, zamenjali pa so jo vojaški bojni pohodi križarjev. V tem času reformacije je bilo malo misijonske dejavnosti v tujih misijah, z izjemo prvotnih jezuitov. Pietistično oživljanje je dalo še nekaj misionarjev. Delo Moravske cerkve v XVIII. stoletju je bilo pomembno in Angleži so organizirali nekaj misijonarskih družb za delo v kolonizirani severni Ameriki. Vendar se velika oživitev tujih misijonskih dejav-nosti pričenja okoli leta 1800, v "času konca". (Dan 12,4.) Leta 1792 je bila ustanovljena Baptist Missionary Society (Baptistična misijonarska družba), ki je poslala Careya v Indijo. Leta 1795 je bila organizirana London Missionary Society (Londonska misijonarska družba), in še ena družba v letu 1799, ki je leta 1812 postala Church Missionary Society (Cerkvena misijonarska družba). Kmalu zatem je bila ustanovljena Wesleyan Missionary Society (Wesleyeva misijo-narska družba). V Združenih državah je bila leta 1812 ustanovljena American Board of Commissioners for Foreign Missions (Ameriška uprava poverjenikov za tujo misijo) in Adoniram Judson je bil tisto leto poslan v Kalkuto. Naslednje leto se je naselil v Burmi. Leta 1814 je bila ustanovljena American Baptist Missionary Union (Ameriško baptistično misijonarsko združenje). Presbyterian Board of Foreign Missions (Prezbiterijanska uprava za tujo misijo) je bila ustanovljena leta 1837.

Leta 1800 ... so bili pretežna večina kristjanov potomci...


_________________
Spoznali boste (ČISTO) RESNICO
in (ČISTA) Resnica vas bo osvobodila.
Janez 8,32 http://zakajcistaresnica.com/ in
Zakaj ČISTA RESNICA? ZA tvoje Zveličanje!
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

Odgovori s citatom
Prispevek Leta 1800 ..so bili pretežna večina kristjanov potomci tisti 
Leta 1800 ... so bili pretežna večina kristjanov potomci tistih, ki so bili pridobljeni pred letom 1500. ... Sedaj v XIX. stoletju je nastopila nadaljnja širitev krščanstva. Niso na tako veliko celin ali velikih držav stopili prvič kakor v prejšnjih treh stoletjih. To bi bilo preprosto nemogoče, saj je bilo na vseh celinah razen v Avstraliji in med vsemi številnejšimi ljudmi in v vseh kulturnih področjih krščanstvo predstavljeno pred letom 1800. Kar se je dogajalo sedaj, je bilo pridobivanje novih oporišč v področjih in med ljudmi, ki so že bili seznanjeni; širitev brez prejšnjega podobnega primera po razsežnosti z novih in s starejših oporišč in vstop krščanstva v veliko večino takšnih dežel, otokov, ljudi in plemen, ki prej še niso bila zajeta. ...

Do širitve krščanstva v XIX. stoletju je prišlo zaradi novega razcveta verskega življenja, izvirajočega iz krščanske spodbude. ... Nikoli prej ni v katerem koli časovnem obdobju krščanska spodbuda povzročila toliko novih gibanj. Nikoli ni imela tako velikega vpliva na ljudi zahodne Evrope. Iz te bogate moči izvira spodbuda, ki je v devetnajstem stoletju tako povečalo številčno moč in vpliv krščanstva." - Kenneth Scott Latourette, A History of the Expansion of Christianity, vol. IV, The Great Century A.D. 1800 - A.D. 1914 (New York: Harper & Broth-ers, 1941), pp. 2-4.

bb) Str. 232, 233, 285: PREROŠKI DATUMI - V skladnosti z judovskim štetjem je bil peti mesec (Ab) sedmega leta Artakserksovega vladanja od 23. julija do 21. avgusta 457 pred Kristusom. Po Ezekijelovem prihodu v Jeruzalem jeseni tistega leta, je kraljev dekret stopil v veljavo. Za gotovost datuma 457 pred Kristusom - da je sedmo leto Artak-serksa, glej S. H. Horn in L. H. Wood, The Cronology of Ezra 7 (Washington, D.C.: Review and Herald Publishing Assn., 1953); E. G. Kraeling, The Brooklyn Museum Aramaic Papyri (New Haven of London, 1953), pp. 191-193; The Seventh-day Adventist Bible Commentary (Washington, D.C.: Review and Herald Publishing Assn., 1954), vol. 3, pp. 97-110.

cc) Str. 238: PADEC OTOMANSKEGA CESARSTVA - Vpliv muslimanskih Turkov na Evropo po padcu Carigrada leta 1453, je bil tako silen, kot so bile katastrofalne zmage muslimanskih saracenov, med stoletjem in pol po Mohamedovi smrti, na vzhodno Rimsko cesarstvo. V obdobju reformacije je bila Turčija nenehna grožnja na vzhodnih vratih krščanske Evrope. Reformatorski pisci so polni obsodb Otomanske moči. Tedanji krščanski pisci so se ukvarjali z vlogo Turčije v prihodnjih svetovnih dogodkih, in razlagalci prerokovanj so videli turško moč in njen propad napovedan v Svetem pismu.

O zadnjem poglavju, pod "ura, dan, mesec, leto" preroštva,....







_________________
Spoznali boste (ČISTO) RESNICO
in (ČISTA) Resnica vas bo osvobodila.
Janez 8,32 http://zakajcistaresnica.com/ in
Zakaj ČISTA RESNICA? ZA tvoje Zveličanje!
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

Odgovori s citatom
Prispevek O zadnjem poglavju, pod "ura,dan, mesec, leto" pre 
O zadnjem poglavju, pod "ura, dan, mesec, leto" preroštva, kot del šeste trobente, je Josiah Litch izračunal uporabo časovnih prerokovanj in določil konec turške neodvisnosti za avgust 1840. Litchev pogled lahko najdemo v celoti v njegovi knjigi The Probability of the Second Coming of Christ About A.D. 1843 (tiskana junija 1838); An Address to the Clergy (tiskana spomladi 1840; druga izdaja z zgodovinskimi datumi v podkrepitev natančnosti predhodnih izračunov preroških obdobij, raztezajočih se do časa pada Otomanskega cesarstva, izdana 1841); in članek v Signs of the Times and Expositor of Prophecy, Aug. 1, 1840; Glej tudi članek v Signs of the Times and Expositor of Prophecy, Feb. 1, 1841; in J. N. Loughborough, The Great Advent Movement (1905 ed.), pp. 129-132. Knjiga Uriaha Smitha, Thoughts on Daniel and the Revelation, rev. ed. iz 1944, razpravlja o preroškem odštevanju tega prerokovanja na straneh 506-517.

Za prvotno zgodovino Otomanskega cesarstva in o padcu turške sile glej tudi William Miller, The Ottoman Empire and Its Successors, 1801-1927 (Cambridge, England; University Press, 1936); George G. S. L. Eversley, The Turkish Empire From 1288 to 1914 (London: T. Fisher Unwin, Ltd., 2d ed., 1923); Joseph von Hammer-Purgstall, Geschichte des Osmannischen Reiches (Pesth: C. A. Hartleben, 2d ed., 1834-36), 4 vols.; Herbert A. Gibbons, Foundation of the Ottoman Empire, 1300-1403 (Oxford: University Press, 1916); Arnold J. Toynbee and Kenneth B. Kirkwood, Turkey (London, 1926).

čč) Str. 242: ZADRŽEVANJE SVETIH PISEM PRED LJUDMI - O vedenju rimskokatoliške cerkve do naklade svetih spisov v domačih jezikih med laiki glej The Catholic Encyclopedia, art. "Bible", tudi G. P. Fisher, The Reformation, ch. 15, par. 16 (1873 ed., pp. 530-532); J. Cardinal Gibbons, The Faith of Our Fathers, ch. 8 (49th ed., 1897), pp. 98-117; John Dowling, History of Romanism, b. 7, ch. 2, sec. 14; in b. 9, ch. 3, secs. 24-27 (1871 ed., pp. 491-496, 621-625); L. F. Bungener, History of the Council of Trent, pp. 101-110 (2d Edinburg ed., 1853, translated by D. D. Scott); G. H. Putnam, Books and Their Makers During the Middle Ages, vol. 1, pt. 2, ch. 2, pars. 49, 54-56.

Glej tudi William Muir, The Arrested Reformation (Morgan and Scott, 1912), pp. 37-43; Harold Grimm, The Reformation Era (Macmillan, 1954), p. 285; Index of Prohibited Books (Vatican Polyglot Press, 1930), pp. ix, x; Timothy Hurley, A Commentary on the Present Index Legislation (New York: Benziger Brothers, 1908), p.71; Translation of the Great Encyclical Letters of Leo XIII (New York: Benziger Brothers, 1903), p. 413.

dd) Str. 266: OBLEKE ZA VNEBOHOD - ...


_________________
Spoznali boste (ČISTO) RESNICO
in (ČISTA) Resnica vas bo osvobodila.
Janez 8,32 http://zakajcistaresnica.com/ in
Zakaj ČISTA RESNICA? ZA tvoje Zveličanje!
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

Odgovori s citatom
Prispevek OBLEKE ZA VNEBOHOD - Zgodbo, da so si adventisti izdelali ob 
dd) Str. 266: OBLEKE ZA VNEBOHOD - Zgodbo, da so si adventisti izdelali obleke, v katerih naj bi se vzpeli "srečati Gospoda v zraku", so si izmislili tisti, ki so želeli sramotiti oznanjevanje o adventu. Razširjena je bila tako marljivo, da so ji mnogi verjeli, toda natančno poizvedovanje je potrdilo njeno lažnivost. Več let je bila ponujena bogata nagrada za dokaz, da so se takšni primeri sploh kdaj odigrali, vendar ni bilo podanega nobenega dokaza. Nihče, ki je ljubil zveličarjev prihod, ni bil tako neveden o naukih Svetega pisma, da bi domneval, da bi bile za to priložnost potrebne obleke, ki bi si jih naredili. Edino oblačilo, ki ga bodo sveti potrebovali, da bi srečali Gospoda, je Kristusova pravičnost. Glej Iz 61,10; Raz 19,8. Za popolno zavrnitev legende o vnebohodnih oblekah glej Francis D. Nichol, Midnight Cry (Washington, D.C.: Review and Herald Publishing Assn., 1944), chs. 25-27 in Appendices H-J. Glej tudi LeRoy Edwin Froom, Prophetic Faith of Our Fathers (Washington, D.C.: Review and Herald Publishing Assn., 1954), vol. 4, pp. 822-826.

ee) Str. 267: KRONOLOGIJA PREROKOVANJ - Dr. George Bush, profesor hebrejske in orientalske književnosti na newyorškem vseučilišču je v pismu naslovljenemu Williamu Millerju in objavljenem v Advent Herald and Signs of the Times Reporter, Boston, March 6 and 13, 1844, zapisal nekaj pomembnih priznanj, nanašajočih se na izračune o preroških časih. Dr. Bush je pisal:

"Prav tako ne gre ugovarjati, kot sem razumel, vam ali vašim prijateljem, da ste posvetili toliko časa in pozor-nosti študiju kronologije prerokovanj in ste trdno delali, da bi določili začetne in končne datume teh velikih obdobij. Če so ta obdobja dejansko dana po Svetem Duhu v preroških knjigah, je bilo to brez dvoma z načrtom, da naj bi jih proučevali in verjetno na koncu popolnoma razumeli, in nikogar, ki se spoštljivo trudi opraviti to, ni potrebno obsojati z domišljavo neumnostjo ... Da ste vzeli dan kot preroški čas za leto, verjamem, da vas podpira najbolj zdrava razlaga, kot tudi podpirajo velika imena Mede, Sir Isaac Newton, škof Newton, Kirby, Scott, Keith in množica drugih, ki so od davno utemeljevali vaše sklepe o tem. Vsi se strinjajo, da se glavna obdobja, omenjena v Danijelu in Razodetju dejansko iztečejo v tem časovnem obdobju sveta, in bila bi čudna logika, ki bi vas prepričevala o krivoverstvu, ker se vztrajno držite istih pogledov, ki tako izrazito izstopajo v objavah teh prevzvišenih prerokov. Vaši rezultati na tem področju me ne presenečajo toliko, da bi napadali katero koli od velikih zahtev resnice ali dolžnosti. Vaša napaka, kot jaz dojemam, leži v drugi smeri, ne v vaši kronologiji. Popolnoma napačno ste razumeli naravo dogodkov, ki naj se odigrajo, ko se bodo ta obdobja iztekla. To je glavna in edina napaka vaše razlage." Glej tudi LeRoy Edwin Froom, Prophetic Faith of Our Fathers (Washinton, D.C.: Review and Herald Publishing Assn., 1950), vol. 1, chs. 1, 2.

ff) Str. 312: TROJNO SPOROČILO - ...


_________________
Spoznali boste (ČISTO) RESNICO
in (ČISTA) Resnica vas bo osvobodila.
Janez 8,32 http://zakajcistaresnica.com/ in
Zakaj ČISTA RESNICA? ZA tvoje Zveličanje!
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

Odgovori s citatom
Prispevek TROJNO SPOROČILO - Razodetje 14,6.7. napoveduje razglasitev 
f) Str. 312: TROJNO SPOROČILO - Razodetje 14,6.7. napoveduje razglasitev sporočila prvega angela. Nato prerok nadaljuje: "In drug je šel za njim, drugi angel, govoreč: Padel je, padel Babilon. ... In drug pride za njima, tretji angel." Izraza uporabljena tukaj "šel za njim" in "pride za njima" pomenita "iti skupaj z oziroma ob", "slediti komu", "iti z njim". Glej George Little and Robert Scott, Greek English Lexicon (Oxford: Clarendon Press, 1940), vol. 1, p. 52. To prav tako pomeni "skupaj" ali "z". Glej George Abbott-Smith, A Manual Greek Lexicon of the New Testament (Edinburg: T. and T. Clark, 1950), page 17. Prav ista beseda je uporabljena tudi v Mar 5,24: "In odide z njim; in velika množica ga spremlja in ga stiskajo." Uporabljajo ga tudi odrešeni 144-tisoči, Raz 14,4., kjer je rečeno "Ti so, kateri hodijo za Jagnjetom, kamor koli gre." V obeh primerih je razvidno, da je ideja, ki se jo želi izraziti, o "hoji skupaj", "v družbi z". Tako v 1 Kor 10,4., kjer beremo o Izraelskih otrocih, ki "so pili namreč iz duhovne skale, ki jih je spremljala", je beseda "spremljala" prevedena iz iste grške besede. Iz tega se lahko naučimo, da misel v Raz 14,8.9. ni preprosto, da drugi in tretji angel sledita prvega po določenem času, temveč da gresta z njim - ob njem. Tri sporočila so eno trojno sporočilo. So tri le po vrsti njihovega nastopa; toda ko nastopijo, gredo skupaj in so neločljiva.

gg) Str. 320, 421: VRHOVNA OBLAST RIMSKEGA NADŠKOFA - Za glavne okoliščine in prevzem vrhovne oblasti po rimskem nadškofu glej Robert Francis Cardinal Bellarmine, Power of the Popes in Temporal Affairs (v Kongresni knjižnici - Library of Congress, Washington, D.C. - imajo tudi angleški prevod); Henry Edward Cardinal Manning, Temporal Power of the Vicar of Jesus Christ (London: Burns and Lambert, 2d ed., 1862); in James Cardinal Gibbons, Faith of Our Fathers (Baltimore: John Murphy Co., 110th., 1917), chs. 5, 9, 10, 12. Dela protestantskih avtorjev so Trevor Gervase Jalland, The Church and the Papacy (London: Society for Promoting Christian Knowledge, 1944, a Bampton Lecture); in Richard Frederick Littledale, Petrine Claims (London: Society for Promoting Christian Knowledge, 1899). Za vire iz zgodnjih stoletij o petrinski teoriji glej James T. Shotwell in Louise Ropes Loomis, The See of Peter (New York: Columbia Univer-sity Press, 1927). O ponarejeni "Konstantinovi Darovnici" glej Christopher B. Coleman, The Treatise of Lorenzo Valla on the Donation of Constantine (New York, 1914), ki daje popolno latinsko besedilo in angleški prevod ter celotno kritiko dokumenta in njegovih tez.

hh) Str. 410: Ritualizem je verska stranka, ki je bila osnovana v Oxfordu leta 1833, trudi pa se anglikansko cerkev čim bolj približati katoliški.

ii) Str. 419: ETIOPSKA CERKEV -...


_________________
Spoznali boste (ČISTO) RESNICO
in (ČISTA) Resnica vas bo osvobodila.
Janez 8,32 http://zakajcistaresnica.com/ in
Zakaj ČISTA RESNICA? ZA tvoje Zveličanje!
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

Odgovori s citatom
Prispevek ETIOPSKA CERKEV - Do novejših dni je Etiopska koptska cerke 
i) Str. 419: ETIOPSKA CERKEV - Do novejših dni je Etiopska koptska cerkev posvečevala sedmi dan - soboto. Etiopci so spoštovali tudi nedeljo, prvi dan tedna, skozi njihovo zgodovino kot kristjani. Ti dnevi so bili označeni s posebnimi bogoslužji v cerkvah. Posvečevanje sedmega dne sobote se je vseeno resnično končalo v moderni Etiopiji. Za poročila prič o verskih dneh v Etiopiji glej Pero Gomes de Teixeira, The Discovery of Abyssinia by the Portuguese in 1520 (prevedeno v angleščino v Londonu: British Museum, 1938), p.79; Father Francisco Alverez, Narrative of the Portuguese Embassy to Abyssinia During the Years 1520-1527, v Records of the Hakluyt Society (London, 1881), vol. 64, pp. 22-49; Michael Russell, Nubia and Abyssinia (navaja Fathra Loba, Katoliškega misionarja v Etiopiji leta 1622) (New York: Harper & Brothers, 1837), pp. 226-119; S. Giacomo Baratti, Late Travels Into the Remote Countries of Abyssinia (London; Benjamin Billingsley, 1670), pp. 134-137; Job Ludolphus, A New History for Ethiopia (London: S. Smith, 1682), pp. 234-257; Samuel Bogat, Journal of Three Year's Residence in Abyssinia (New York: ed. of 1850), pp. 55-58,83-98. Za ostala dela, ki se nanašajo na to vprašanje glej Peter Heylyn, History of the Sabbath, 2d ed., 1636, vol. 2, pp. 198-200; Arthur P. Stanley, Lectures on the History of the Eastern Church (New York: Charles Scribner's Sons, 1882), lecture 1, par. 1; C. F. Rey, Romance of the Portuguese in Abyssinia (London: F. H. and G. Witherley, 1929), pp. 59, 253-297.



1. RAZDEJANJE JERUZALEMA


1) Milman, The History of the Jews, b. XIII.

2) Ibid., b. XIII.

3) Ibid., b. XVI.


2. PREGANJANJA V PRVIH STOLETJIH


1) Tertullian, Apology, paragraph 50.


3. ODPADNIŠTVO


1) Cardinal Wiseman, The Real Presence of the Body and Blood of Our Lord Jesus Christ in the Blessed Eucharist, Proved from Scripture, lecture 8, sect. 3, par. 26.

2) J. A. Wylie, The History of Protestantism, b. I, ch. 4.




4. VALDENŽANI....


Tudi JEZUS je POSVEČEVAL SOBOTO... Lk 4,16  
PAZI na SOBOTNI dan in ga POSVEČUJ, kakor je zapovedal GOSPOD, tvoj Bog! 5 Mz 5,12   več na povezavi spodaj (Deset Božjih zapovedi)
http://www.biblija.net/biblija.cgi?set=2&l=sl&pos=1&qall=1&idq=14&idp0=14&m=5%20Mz%205&hl=5%20Mz%205%2C12   P.S.: Tudi JEZUS je POSVEČEVAL SOBOTO... Lk 4,16  
Prišel je-Jezus- v Nazaret, kjer je odraščal. V SOBOTO je po svoji navadi šel v shodnico(CERKEV).  Vstal je, da bi bral, ....  več na http://www.biblija.net/biblija.cgi?set=2&l=sl&pos=1&qall=0&idq=0&idp0=14&idq=14&q=svoji+navadi


_________________
Spoznali boste (ČISTO) RESNICO
in (ČISTA) Resnica vas bo osvobodila.
Janez 8,32 http://zakajcistaresnica.com/ in
Zakaj ČISTA RESNICA? ZA tvoje Zveličanje!
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

Odgovori s citatom
Prispevek VALDENŽANI 
. VALDENŽANI


1) J. H. Merle D'Aubigne, History of the Reformation of the Sixteenth Century, b. XVII, ch. 2.

2) Wylie, History of the Waldenses, b. I, ch. 7.

3) Ibid., b. XVI, ch. 1.

4) Ibid,. b. XVI, ch. 1.


5. JOHN WYCLIF


1) Barnas Sears, The Life of Luther, pp. 70. 69.

2) Merle D'Aubigne, op. cit., b. XVII, ch. 7.

3) John Lewis, History of the Life and Sufferings of J. Wiclif, p. 37. (m)

4) Augustus Neander, General History of the Christian Religion and Church, period 6, sec. 2, pt. I, par. 8.

5) R. Vaughan, Life and Opinions of John de Wycliffe, vol. 2, p. 6.

6) D'Aubigne, b. XVII, ch. 7.

7) Wylie, b. II, ch. 13.

8) John Foxe, Acts and Monuments, vol. III, pp. 49. 50.

9) Merle D'Aubigne, op. cit., b. XVII, ch. 8.

10) T. Fuller, Church History of Britain, b. IV, sec. 2, par. 54.


6. HUS IN JERONIM


1)Wylie, op. cit., b. III, ch. 1.

2) Ibid., b. III, ch. 1.

3) E. De Bonnechose, The Reformers before the Reformation, vol, I. p. 87.

4) Wylie, op. cit., b. III, ch. 2.)

5) Bonnechose, op. cit., vol. I, pp. 147. 148.

6) Ibid., vol. I, pp. 148. 149.

7) Ibid., vol. I, p. 247.

8) Jacques Lenfant, History of the Council of Con-stance, vol, I, p. 516.

9) Bonnechose, op. cit., vol. II, p. 67.

10) D'Aubigne, op. cit., b. I. ch. 6.

11) Bonnechose, op. cit., vol. II, p. 84.

12) Ibid., vol. II, p. 86.

13) Wylie, op. cit., b. III, ch. 7.

14) Ibid., b. III. ch. 7.

15) Ibid., b. III, ch. 7.

16) Bonnechose, vol. I, p. 234.

17) Ibid,. vol. II, p. 141.

18) Ibid, b. II, pp. 146. 147.

19) Ibid., b. II, p. 151.

20) Ibid, b. II, p. 151-153.

21) Wylie, op. cit., b. III, ch. 10.

22) Bonnechose, op. cit., vol. II, p. 168.

23) Wylie, op. cit., b. III. ch. 17.

24) Ibid., b. III, ch. 18.

25) Ibid., b. III, ch. 19.

26) Ibid., b. III, ch. 19.

27) Ezra Hall Gillett, Life and Times of John Huss, vol. II, p. 570.

28) Wylie, op. cit., b. III, ch. 19.


7. LUTROVA LOČITEV OD RIMA


1) D'Aubigne, op. cit., b. II, ch. 2.

2) Ibid., b. II, ch. 2.

3) Ibid., b. II, ch. 3.

4) Ibid., b. II, ch. 4.

5) Ibid., b. II, ch. 6.

6) Ibid., b. II, ch. 6.

7) D'Aubigne, b. V, ch. 2.

8) Glej John C. L. Gieseler, A Compendium of Ecclesi-astical History, per. 4, sec. I, par. 5.

9) D'Aubigne, op. cit., b. III, ch. 1.

10) Ibid., b. III, ch. 1.

11) Glej K. R. Hagenbach, History of the Reformation, vol. I, p. 96.

12) D'Aubigne, op. cit., b. III, ch. 4.

13) Ibid., b. III, ch. 6.

14) Ibid., b. III. ch. 6.

15) Ibid., b. III, ch. 7.

16) Ibid., b. III, ch. 9.

17) Ibidi., b. IV, ch. 2.

18) Ibid., b. IV, ch. 4.

19) Martyn, The Life and Times of Luther, pp. 271. 272.

20) D'Aubigne, op. cit., London ed., b. IV, ch. 8.

21) Ibid., b. IV, p. 10.

22) Ibid., b. IV, p. 10.

23) Ibid., b. V, ch. 1.

24) Ibid., b. VI, ch. 2.

25) Ibid., b. VI, ch. 2.

26) Wylie, op. cit., b. VI, ch. 1.

27) D'Aubigne, op. cit., b. VI, ch. 3.

28) Ibid., b. VI. ch. 3.

29) Ibid., 3d London ed., Walther, 1840, op. cit., b. VI, ch. 9.

30) D'Aubigne, b. VI, ch. 9....







_________________
Spoznali boste (ČISTO) RESNICO
in (ČISTA) Resnica vas bo osvobodila.
Janez 8,32 http://zakajcistaresnica.com/ in
Zakaj ČISTA RESNICA? ZA tvoje Zveličanje!
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

Odgovori s citatom
Prispevek 30) Martyn, op. cit., b. I, p. 404. 
30) Martyn, op. cit., b. I, p. 404.

31) D'Aubigne, op. vit., b. VII, ch. 10.

32) Ibid., op. cit., b. VII, ch. 10.

33) Ibid., op. cit., b. VII, ch. 10.

34) Martyn, vol. I, p. 410.

35) D'Aubigne, op. cit., b. VII, ch. 11.

36) Ibid., b. VII, ch. 11.

37) Martyn, vol. I, p. 420.

38) D'Aubigne, op. cit., b. VII, ch. 11.

39) Ibid., op. cit., b. IX, ch. 2.


9. ŠVICARSKI REFORMATOR


1) Wylie, op. cit., b. VIII, ch. 5.

2) Ibid., b. VIII, ch. 6.

3) D'Aubigne, op. cit., b. VIII, ch. 9.

4) Ibid., b. VIII, ch. 5.

5) Ibid., b. VIII, ch. 5.

6) Ibid., b. VIII, ch. 6.

7) Ibid., b. VIII, ch. 6.

8) Ibid., b. VIII, ch. 6.

9) Ibid., b. VIII, ch. 6.

10) Ibid., b. VIII, ch. 6.

11) Ibid., b. VIII, ch. 6.

12) Wylie, op. cit., b. VIII, ch. 9.

13) D'Aubigne, op. cit., b. VIII, ch. 9.

14) Wylie, op. cit., b. VIII, ch. 11.

15) D'Aubigne, op. cit., London ed., b. VIII, ch. 11.

16) Wylie, op. cit., b. VIII, ch. 11.

17) Ibid., b. VIII, ch. 15.

18) D'Aubigne, op. cit., b. XI, ch. 13.

19) Ibid., b. XI. ch. 13.

20) Ibid., b. XI, ch. 13.

21) Ibid., b. XI, ch. 13.


10. NAPREDEK REFORMACIJE V NEMČIJI


1) D'Aubigne, op. cit., b. IX, ch. 1.

2) Ibid., b. IX, ch. 7.

3) Ibid., b. IX, ch. 7.

4) Ibid., b. IX, ch. 7.

5) Ibid., b. IX, ch. 7.

6) Ibid., b. IX, ch. 7.

7) Ibid., b. IX, ch. 7.

8) Ibid., b. IX, ch. 8.

9) Ibid., b. IX, ch. 7.

10) Ibid., b. IX, ch. 8.

11) Ibid., b. IX, ch. 8.

12) Ibid., b. X, ch. 10.

13) Ibid., b. IX, ch. 8.

14) Ibid., b. X, ch. 10.

15) Ibid., b. IX, ch. 11.

16) Ibid., b. IX. ch. 11.

17) Ibid., b. IX. ch. 11.


11. PROTEST KNEZOV..





_________________
Spoznali boste (ČISTO) RESNICO
in (ČISTA) Resnica vas bo osvobodila.
Janez 8,32 http://zakajcistaresnica.com/ in
Zakaj ČISTA RESNICA? ZA tvoje Zveličanje!
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

Odgovori s citatom
Prispevek 11. PROTEST KNEZOV 
11. PROTEST KNEZOV


1) D'Aubigne, op. cit., b. XIII, ch. 6.

2) Ibid., b. XIII, ch. 5.

3) Ibid., b. XIII, ch. 5.

4) Ibid., b. XIII, ch. 5.

5) Ibid., b. XIII, ch. 5.

6) Ibid., b. XIII, ch. 5.

7) Wylie, b. IX, ch. 15.

8) D'Aubigne, op. cit., b. XIII, ch. 5.

9) Ibid., b. XIII, ch. 5.

10) Ibid., b. XIII, ch. 5.

11) Ibid., b. XIII, ch. 5.

12) Ibid., b. XIII, ch. 5.

13) Ibid., b. XIII, ch. 6.

14) Ibid., b. XIII, ch. 6.

15) Ibid., b. XIII, ch. 6.

16) Ibid., b. XIII, ch. 6.

17) Ibid., b. XIII, ch. 6.

18) Ibid., b. XIV, ch. 2.

19) Ibid., b. XIV, ch. 6.

20) Ibid., b. XIV, ch. 7.

21) Ibid., b. XIV, ch. 7.

22) Ibid., b. XIV, ch. 7.

23) Ibid., b. XIV, ch. 8.

24) Ibid., London ed., b. X. ch. 14.

25) Ibid., b. X. ch. 14.

26) Ibid., b. XIV, ch. 1.

27) Ibid., b. XIV, ch. 6.

28) Ibid., b. XIV, ch. 6.


12. FRANCOSKA REFORMACIJA


1) Wylie, op. cit., b. XIII, ch. 1.

2) D'Aubigne, London ed., b. 12, ch. 2.

3) Ibid., b. XII, ch. 2.

4) Wylie., b. XIII, ch. 2.

5) Ibid., b. XIII, ch. 2.

6) D'Aubigne, b. XII, ch. 3.

7) Wylie, b. XIII, ch. 9.

8) Ibid., b. XIII, ch. 9.

9) Ibid., b. XIII, ch. 9.

10) Ibid., b. XIII, ch. 9.

11) D'Aubigne, History of the Reformation in Europe in the Time of Calvin, b. II, ch. 16.

12) Wylie, op. cit., b. XIII, ch. 9.

13) Ibid., b. XIII, ch. 9.

14) D'Aubigne, History of the Reformation in Europe in the Time of Calvin, b. II, ch. 16.

15) D'Aubigne, History of the Reformation of the Sixteenth Century, b. XII, ch. 9.

16) Wylie, op. cit., b. XIII, ch. 7.

17) Martyn, op. cit., b. III, ch. 13.

18) Wylie, op. cit., b. XIII, ch. 9.

19) Glej D'Aubigne, History of the Reformation in Europe in the Time of Calvin, b. II, ch. 30.

20) Ibid., b. IV, ch. 10.

21) Ibid., b. IV. ch. 10.

22) Wylie, op. cit., b. XIII, ch. 20.

23) Ibid., b. XIII, ch. 21.

24) D'Aubigne, History of the Reformation in Europe in the Time of Calvin, b. IV, ch. 12.

25) Wylie, op. cit., b. XIII. ch. 21.

26) D'Aubigne, History of the Reformation in Europe in the Time of Calvin, b. IV, ch. 12.

27) Wylie, op. cit., b. XIII. ch. 21.

28) Ibid., b. XIV, ch. 3.

29) D'Aubigne, History of the Reformation in Europe in the Time of Calvin, b. IX, ch. 17.


13. NIZOZEMSKA IN SKANDINAVIJA


1) Gerard Brandt, History of the Reformation in and About the Low Countries, b. I, p. 6.

2) Ibid., b. I, ch. 14.

3) Martyn, op. cit., b. II, p. 87.

4) Wylie, op. cit., b. XVIII, ch. 6.

5) Ibid., b. XVIII, ch. 6.

6) Glej Tertullian, Apology, par. 50.

7) Wylie, op. cit. b. X, ch. 4.

8) Ibid., b. X, ch. 4.                                                            

4. POZNEJŠI ANGLEŠKI REFORMATORJI...


_________________
Spoznali boste (ČISTO) RESNICO
in (ČISTA) Resnica vas bo osvobodila.
Janez 8,32 http://zakajcistaresnica.com/ in
Zakaj ČISTA RESNICA? ZA tvoje Zveličanje!
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Pokaži sporočila:
Odgovori na to temo Stran 25 od 25
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 23, 24, 25
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu